Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

What to do in Tromsø?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-10, 15:21   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

What to do in Tromsø?

Jeg skal være en lørdags ettermiddag/kveld og en søndag i Tromsø som turist, hva gjør jeg? Og hvor spiser jeg og drikker kaffe? Jeg har aldri vært i Nord-Norge før.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 15:23   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: What to do in Tromsø?

Jeg spurte akkurat om det samme og har fått gode svar:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=83607

Gammel 19-01-10, 15:26   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se der ja. Finnes det noen konsertguide for Tromsø også, kanskje?

Gammel 19-01-10, 15:31   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Se der ja. Finnes det noen konsertguide for Tromsø også, kanskje?

Her var det i alle fall litt:
http://www.kulturhuset.tr.no/
http://tromsoby.no/node

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 15:57   #5
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Kaffe inntas på Aunegården, gjerne sammen med fp-damene.

Gammel 19-01-10, 22:07   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ja, jeg møter gjerne fp-damer (som iphonen min automatisk rettet til fp-samer ). Jeg kommer lørdag 6. Februar.

Gammel 19-01-10, 22:08   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det var kjempegod mat, veldig hyggelig service og vidunderlige kaker på Emmas Drømmekjøkken. Jeg var bare i kafe-delen i første etasje, men det er restaurant ovenpå som jeg tipper også er super.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:34   #8
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke om Blårock eksisterer lenger, men hvis den gjør er burgeren å anbefale.

Gammel 19-01-10, 22:48   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Blårock-burgeren svikter aldri.
Kaker på Aunegården, en tur på Skarven og kanskje tapas på Presis/Circa. Og ja, gjerne en øl/et glass vin sammen med fp-damene. Jeg melder meg helt frivillig til sosialisering, men må dessverre innrømme at jeg ikke er fp-same ...
Kaffen tar man gjerne på Kaffebønna.

Studenthuset Driv har ofte spennende ting på timeplanen: http://www.driv.no/

Ellers anbefaler jeg gjerne en tur med fjellheisen slik at du får sett Tromsø i panorama. Er det fint vær er dessuten Telegrafbukta et trivelig sted for en rusletur.

Gammel 20-01-10, 00:47   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

..........

Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 19:51.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 00:54   #11
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- og på søndag kan du se på dette, midt i Storgata. Det finner du ikke i noen annen by.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 00:59   #12
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Kaker på Aunegården.

Nei, ikke den 6. februar, da får man selvsagt servert byens beste kaker på loppemarkedet jeg skal slave på oppe på Sommerlyst skole

Gammel 20-01-10, 01:16   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Kaffe inntas på Aunegården,

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns det var kjempegod mat, veldig hyggelig service og vidunderlige kaker på Emmas Drømmekjøkken. Jeg var bare i kafe-delen i første etasje, men det er restaurant ovenpå som jeg tipper også er super.

Signerer!

Gammel 20-01-10, 07:37   #14
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må jo bare få med deg NM i reinkappkjøring, Glitter. Det er jaggu noe å fortelle om i etterkant.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 08:44   #15
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Kaffe inntas på Kaffebønna, Perez eller Helmersen. Emmas drømmekjøkken er vidunderlig (men dyrt). Fiskekompaniet er også veldig bra. Rødvinen inntas et eller annet sted sammen med FP-damene.

Gammel 20-01-10, 08:45   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Nei, ikke den 6. februar, da får man selvsagt servert byens beste kaker på loppemarkedet jeg skal slave på oppe på Sommerlyst skole

Jeg kommer! Rabalder elsker loppis, og det er rett i nærheten av oss.

Gammel 20-01-10, 10:19   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja, men det var jo ikke så galt av din iphone. Jeg er samen i koksgrå kofte. Helt sant.

Jeg gleder meg! Møter du meg på kaia?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

- og på søndag kan du se på dette, midt i Storgata. Det finner du ikke i noen annen by.

Så eksotisk! Det må jeg jo virkelig få med meg.

Hvor lenge holder dere på da? Er det et bra loppemarked? *alltid på jakt etter gode loppisfunn*

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Du må jo bare få med deg NM i reinkappkjøring, Glitter. Det er jaggu noe å fortelle om i etterkant.

Ikke sant! I tillegg har jeg lyst til å se TIFF-utstillingen.

Gammel 20-01-10, 10:40   #18
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg kommer! Rabalder elsker loppis, og det er rett i nærheten av oss.

Så kult! Hvor bor dere forresten?

Gammel 20-01-10, 10:42   #19
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvor lenge holder dere på da? Er det et bra loppemarked? *alltid på jakt etter gode loppisfunn*

10-15 Aner ikke hva slags lopper man får tak i, men ettersom en av foreldrene i klassen driver med avvikling av dødsbo, kan det jo tenkes at enkelte interessante gjenstander havner på bordene.
Sommerlyst skole ligger nesten i sentrum, tar 10-15 min å gå opp bakkene

Gammel 20-01-10, 11:08   #20
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Så kult! Hvor bor dere forresten?

Se prikk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.