|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?Har disse tre valgene når det gjelder hotell (Coop hotellkupp, derfor): Sist redigert av -ea- : 01-02-10 kl 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?Jeg liker ikke shady beliggenhet, ville derfor bestilt på Stefan.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?Du skal ihvertfall si fra når det er sånn at vi kan treffes. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?Jeg har bare bodd på Terminus. Det har fin beliggenhet, og er enkelt og greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?Stefan ligger veldig bra til, og har flotte rom.
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?Ville hatt Stefan på første og Terminus på andre. Ville følt meg tryggere i området rundt Stefan. Greit også med trikk etc om en behøver det |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?Ser du alt har bestemt deg. Storesøster og jeg bodde på Terminus. Veldig greit hotell med god service og koselig frokostsal.
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?Nå har jeg vært der og bodd på Stefan. Singelrom med nokså stort bad. Selve rommet var også ganske stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i Oslo - hvilket av disse tre?
Stefan er bra hotell ! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|