Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

ABC-plakat/-bilde

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-10, 13:51   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

ABC-plakat/-bilde

Hvor finner man stilige alfabetplakater/-bilder? Jeg vet det er en blogg inne på norskeinteriørblogger, men finner selvfølgelig ikke den nå.
Noen som har tips om hvor jeg finner det?
Den trenger ikke være stor - gjerne sånn at den kan henge innrammet på veggen. Type 40X50 e.l.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 13:57   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: ABC plakat/bilde

Det finnes mange forskjellige som lager sånt.

ISAform synes jeg lager mye fint, også av annet type grafiske ting. Ta en titt og se om du finner noe du liker.

Det finnes også i norsk versjon (trykk på det norske flagget)

Gammel 20-01-10, 14:20   #3
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Ah, exactly what I`m looking for! Takk, mkj, det skal sjekkes ut nuh.

Gammel 20-01-10, 14:23   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Nå har jeg sjekka den og ser den er svensk - det kan bli dyrt, tror jeg. Vet du om norske også?
Er mulig jeg bruker feil søkeord på google.

Gammel 20-01-10, 14:33   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Nei, vet ikke om noen norske akkurat nå. Send henne en mail, for å høre om hva som pleier å tilkomme. Hun kan muligens sende det som en gave? Dette er jo et lite enmannsforetak, bør kunne være fleksibel.

Gammel 20-01-10, 14:58   #6
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ABC-plakat/-bilde

Jeg har bestilt plakater fra henne. Veldig service-minded og OK dame. Det gikk veldig greit å bestille over grensen.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 15:01   #7
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

http://www.snostorm.no/

Det er gjerne denne du tenker på?

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 21:51   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Åh, tusen takk. Den var det jeg lette etter!
Kom på under middagen hvilken blogg det var, og nå hadde jeg allerede glemt det igjen...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.