|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Pris for snøbrøyting?Vi har en lang innkjørsel (100 meter vil jeg tro) og to gårdsplasser på omkring 40 kvm hver som skal måkes. Fikk tilbud fra brøytemannen (han er i området her og brøyter fra før) og han ville ha 450 pluss moms per gang.
![]() |
#3 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?For en pris!! Jeg fikk kommunal brøyting for noen år siden, der jeg leide før. Nå er satsen ca 1600 i året, for brøyting.
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?De gangene vi har hatt privat brøyteavtale har vi avtalt fastpris, men fastprisen har bare vært gjeldende for x antall snøfall. Snøfall ut over dette skulle bli belastet med en fast sum pr. gang. Snøfall mindre enn dette ble ikke kompensert. Det hørtes dyrt ut, men vår brøyteavtale var ikke sammenlignbar - så jeg aner ikke.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Hehe, Veronal. Vi skulle egentlig låne moren til mannen sin snøfreser (sånn man sitter på, som en liten traktor), men så lånte hun den til naboen i stedet.
![]() |
#6 |
Etylbarbital
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Snøfreser for å frese 2 x 40 kvm OG 100 meter innkjørsel? Jeg vil tippe du skal bli veldig lei snø, altså!
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Hehe, ja, jeg kan se det for meg.. Men jeg synes den prisen til han med brøyteren er for dyr. Kanskje vi må låne traktoren til kusina til mannen? De bruker den jo ikke? (Synes jeg ser for meg naboenes blikk om vi parkerer enn traktor foran garasjen.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Vi betaler 250 pr gang,men har ikke 100 meter vei som skal brøytes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Glad
|
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Vi har omtrent samme veistubb pluss en liten fellesparkering. For brøyting en hel vinter mener jeg vi betaler 5000 kr. Da er det altså velforeninga som punger ut, så per husstand blir det ikke så ille. Det er en bonde med traktor som tar en del slik ekstrabrøyting utenom de kommunale veiene.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Takk for mange svar. Har sendt mail til mannen og spurt om han kan høre om det er mulig å få en fastpris ut vinteren.
![]() |
#11 |
ikkeaktiv bruker
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Innlegget mitt ble slettet fordi jeg sa at vi brøyter for 200.- kroner og lurte på om det var for dyrt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Etylbarbital
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Innlegget ditt ble slettet pga. reklame.
![]() |
#13 |
ikkeaktiv bruker
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?
Var reklamet at jeg skrev at vi har en langt billigere halvårspris enn det som er skrevet om her?? Eller var det telefonnummeret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Etylbarbital
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Når det refereres til egen (søsters/brors/foreldres/svigerforeldres/naboers/venners/bekjentes) virksomhet (her vha. telefonnummer), så sorterer det inn under reklame.
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Nå begyntejeg å lure på hvor den lange innkjørselen deres var Kokos, og så så jeg at dette var en gammel tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
can-jur
|
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Det høres ut som en helt kurant timespris.
![]() |
![]() |
#20 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Pris for snøbrøyting?Ser at dette er en gammel tråd, men vi er flere naboer som har gått sammen og hørt med en som har traktor, og han skulle ha 70 eller 80 kroner pr. nabo hver gang. Det er vel mer overkommelig ja. Og fryktelig greit. :hater å måke snø:
![]() |
|
|