Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Billig OG bra ansiktskrem?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-10, 08:43   #1
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Billig OG bra ansiktskrem?

Jeg har brukt MD formulation en god stund, men jeg tenkte jeg skulle være litt økonomisk framover og kanskje finne en hudkrem som er billig, men samtidig bra (maks 300 kr).

Huden min er en blandingshud med både fete og tørre partier.

Noen med gode erfaringer?

Gammel 22-01-10, 09:17   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billig OG bra ansiktskrem?

Jeg bruker Vichy Oligo 25 som billig krem.
Det er den som fungerer best på huden min av de rimelig kremene og jeg har brukt den i mange år nå. Koster kroner 200 +
Det finnes mange ulike typer av Vichy. De fåes på apotek.

Gammel 22-01-10, 09:26   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Dermalogica og det er dyrt, men om man kjøper på Ebay får man store tuber ganske billig.

Av litt billigere kremer synes jeg Vichy har bra produkter. På apoteket her har de ofte gode tilbud på dem.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 09:29   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Dermalogica og kjøper 50ml tube på Ebay for under 200 kr.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 09:30   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du finner sikkert MD formulation på Ebay ganske rimelig også, forresten.

Gammel 22-01-10, 09:32   #6
Isprinsessen

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Hver gang jeg prøver å være økonomisk av meg og kjøper ''billig'' krem, blir jeg som regel ikke helt fornøyd, prøver en til billig krem og kjøper deretter den dyure jeg brukte før. Så det mest økonomiske for meg er å bruke den dyre jeg er fornøyd med.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 09:36   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Hver gang jeg prøver å være økonomisk av meg og kjøper ''billig'' krem, blir jeg som regel ikke helt fornøyd, prøver en til billig krem og kjøper deretter den dyure jeg brukte før. Så det mest økonomiske for meg er å bruke den dyre jeg er fornøyd med.

Det absolutt mest økonomiske er å kjøpe de dyre kremene billig fra utlandet, synes jeg.

Gammel 22-01-10, 09:39   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men kommer det ikke masse i tillegg hvis man kjøper fra utlandet da?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 09:43   #9
Sue

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du finner sikkert MD formulation på Ebay ganske rimelig også, forresten.

Ja, har ikke sjekket ebay faktisk, men har kjøpt fra midwest skincare og de er ganske rimelige i forhold til norske priser, men tenkte på noe enda billigere ...

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Dette er egentlig min erfaring også ...

Men Vichy fra apoteket kan jo være verdt å se på iallefall.

Gammel 22-01-10, 09:47   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ikke hvis du holder deg under 200 kr.

Gammel 22-01-10, 09:55   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker A-creme fra apoteket, den brune krukka til ca. 150 kr. Det funker så det suser (men det skal sies at jeg har temmelig tørr hud, ikke blandingshud. )

Gammel 22-01-10, 10:18   #12
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvis man handler mye om gangen blir portoen og fortollingsgebyr lavere pr. produkt.
Det kommer moms i tillegg.

Man må selvsagt regne sånt ut i hvert tilfelle, men jeg har funnet ut at det er mye å spare på Dermalogica selv om jeg betaler alle disse gebyrene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 10:20   #13
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er vant til aa bruke dyre kremer, men bruker gjerne de nyeste fra Nivea innimellom. Noen jeg kjenner jobber der, og da vanker det jo pröver, og jeg maa si at jeg er storartet fornöyd. Huden min ogsaa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 10:47   #14
jonpalm
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2007
jonpalm har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg bruker Dermalogica og kjøper 50ml tube på Ebay for under 200 kr.

Jeg har kjøpt 100 ml Dermalogica Active Moist for under 200 på ebay. med frakt kommer det på ca 230 kroner.
Sjekket ebay for MD og jeg finner lett MD ansiktskremer for under 200.

jonpalm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 10:51   #15
Sue

Sue sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jonpalm, her.

Jeg har kjøpt 100 ml Dermalogica Active Moist for under 200 på ebay. med frakt kommer det på ca 230 kroner.
Sjekket ebay for MD og jeg finner lett MD ansiktskremer for under 200.

Ok, takk - jeg får ta en kikk.

Gammel 22-01-10, 10:53   #16
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir bare tørr av A-creme, jeg, men jeg har en hud som trenger både fukt og fett. Av billigere kremer liker jeg A-derma fra apoteket, og til ekstrem tørr vinterhud er Hemp Face Protector fra Body Shop bankers.

Men favoritten nå for tiden er Vita Min Mask fra Green People. Egentlig en kremete ansiktsmaske, men jeg misbruker den som dagkrem, og det går supert. Den trekker rett inn, og etterlater en matt hudoverflate. Prisen er heller ikke så ille; 169 kroner på Vita, og den er i tillegg økologisk, for den som bryr seg om sånt.

Gammel 22-01-10, 10:56   #17
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Boots apotek har mange veldig gode kremer, jeg er særlig glad i No7 kremene. Bra produkter til fornuftig pris. De har ofte 3 for 2 tilbud også. Jeg har brukt de kremene i 2-3 år nå, og kommer ikke til å bytte med det første. Jeg har tidligere vært svoren MD Formulations og Clarins-fan.

Gammel 22-01-10, 11:08   #18
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker Vichy Aqua Termal light. (finnes i en fetere versjon og) Synes den er veldig god til min blandingshud. Lett og trekker fort inn.

Gammel 22-01-10, 11:09   #19
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg bruker A-creme fra apoteket, den brune krukka til ca. 150 kr. Det funker så det suser (men det skal sies at jeg har temmelig tørr hud, ikke blandingshud. )

Signerer deg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.