|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Kafka på strandenEnlighten me!
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: Kafka på strandenJeg skjønte ikke mye selv - selv om jeg gjerne skulle løyet på meg litt innsikt - jeg skrev en bloggpost om den for noen mnd tilbake, men jeg tviler på om den gir deg de svarene du er på jakt etter :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kafka på strandenHm, har kjøpt boken men nå ble jeg usikker på om jeg vil lese den.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: Kafka på strandenDet går nok bedre med deg - selv om mye var uforståelig var den en fantastisk reise og helt ok å lese. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kafka på strandenDen var helt fantastisk. Nå tror jeg ikke at noen nødvendigvis sitter med fasiten, for det tror jeg virkelig ikke er meningen. Men jeg kunne likevel tenke meg å vite hvilke tanker folk har om boken.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kafka på strandenJeg har spurt meg selv noen av de samme spørsmålene. Noe av det som har fascinert meg mest er nettopp spørsmålene jeg satt igjen med. Noe jeg hang meg veldig opp i var det dialektiske i fortellingene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|