|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sugaraddict!
|
![]() Nå har husverten fest igjenuten og si i fra til oss først.
![]() |
#2 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenSå leit at dere bor slik. Hva med å vurdere å flytte? Jeg hadde ikke klart å bo under en slik person. Regner med du kan flytte uten oppsigelsestid når det er slik forholdene er (men dette kan jo sjekkes). Han bryter jo vanlige husregler om ro klokken 23. Dersom de bråker slik, så kan du jo igrunn varsle politiet om de ikke roer seg når du ber dem. Du har jo rettigheter selv om du leier.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenHerreminhatt! |
![]() |
![]() |
#4 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenHuff. Så trassig dette høres ut. Tror jeg ville vurdert å flytte, men vet det ikke er så enkelt alltid.
![]() |
#6 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenTakk.
![]() |
#7 |
*_*
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenTredje festen siden romjula? Jeg synes det er ofte, jeg. Og jeg tror jeg hadde begynt å spørre fast før hver helg om han skulle ha fest, slik at jeg kunne reist bort. Og så hadde jeg flytta så fort som mulig.
![]() |
![]() |
#8 |
Drømmer
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenOm du ikke orker det så kan du vel prøve å finne ett nytt sted å bo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har husverten fest igjen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjen
Ja, vet du hva! Det er da ganske ofte? Og hva søren er så vanskelig med å sende et nabovarsel? Uansett, jeg tror jeg ville funnet meg et annet sted å bo.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjen3. fest siden romjul? Er ikke det ganske ofte? |
![]() |
![]() |
#12 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenja 3 er vell ofte.
![]() |
#13 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenJeg hadde flytta, eventuelt ihvertfall satt som krav at han heretter ga beskjed så dere har mulighet å dra bort når han skal ha fest. Sånn skal ikke en utleier være, å 3 fest siden romjula er MYE.
![]() |
#15 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenJeg hadde flyttet. Det der er jo ikke holdbart, og det er jo lite du kan gjøre med situasjonen, og han bryr seg jo tydeligvis ikke om å si fra heller.
![]() |
#16 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenJeg hadde flyttet, da en slik bosituasjon ville vært uholdbar for meg med barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenTakk carrera, ja, da vi flyttet hit mente han det var godt lydissolert.
![]() |
#18 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenHvor mye har man man skulle sagt, som leietaker, egentlig? kan man kreve, eller må man bare finne seg i alt husverten finner for godt?
![]() |
#19 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenJeg aner ikke. men jeg føler meg så slem som har klaget på alt mulig her, fra snekkerbråk til fest.
![]() |
#20 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Nå har husverten fest igjenDu skal komme hit, du, snuppa.
![]() |
![]() |
|
|