Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-10, 20:54   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?

Jeg tenkte altså å ha en vogn hvor barnet ser mot meg. Egentlig er jeg mest keen på OTH, men disse kan ikke snus. (Dvs, de kunne ikke det i 2006, da jeg kjøpte en slik. Det har kanskje endret seg?) Hvilke alternativer har jeg? Det er et poeng at den kan brukes til barnet er rundt 4 år. Det var i hvert fall så lenge vi brukte vogn til guttungen.

Det er heller ingen ulempe om den er lett og grei, at den har plass til å legge litt bagasje under og at den ser ok ut. At den kan snus begge veier er vel heller ingen ulempe.

Noen som kan vogner og vil hjelpe meg?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.