|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() London om vinteren?Vi har mulighet til å dra til London første helgen i februar, mannen skal dit på jobbreise så da hadde det passet bra om vi kom over for helgen. Men er det noe særlig, da, å dra til London i februar med en snart 4 åring? Hun er enkel og grei å reise med, men har noen tips til hva man kan finne på?
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: London om vinteren?Er det egentlig så mye mer å finne på for en fireåring i London om sommeren, da?
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: London om vinteren?Å ja, Hamleys!
![]() |
#5 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London om vinteren?London er flott i alle årstider |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: London om vinteren?London er perfect med barn, uansett årstid. Men jeg foretrekker London om våren.
![]() |
#8 |
Trøtt
|
![]() Sv: London om vinteren?Tusen takk for supre linker, Sitron. Enig i at det er best der om våren, var der i mai i fjor og det var glimrende.
![]() |
#9 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: London om vinteren?Vi reiser til London med ungene neste helg (jentene mine er riktignok litt eldre - 8 og snart 11 år). Vi skal se Lion King, kjøre toetasjesbuss, se på mumier på British Museum og forhåpentligvis shoppe litt
![]() |
#10 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London om vinteren?Jeg var på London med 5-åringen for et par uker tilbake (midt under den verste snøfallet), og vi rakk ikke alt vi ønsket. Vi var innom Royal Observatory, Greenwich og så et show på planetariet. Vi tilbrakte en hel dag på Science Museum, og vi var på Natural History Museum og så på dinosaurer og vulkanetasjen. Vi var også på Hamleys men, som alltid, var det en skuffelse for meg. Jeg synes at de har mye av visse ting, men egentlig dårlig utvalg. For å si det sånn: jeg hadde lovet sønnen min at han skulle få kjøpe seg en leke derfra (bortsatt fra Lego), og han klarte ikke å finne en eneste ting han hadde lyst på, og han er ikke spesielt kresen. Vi endte opp med å kjøpe en blekksprut til badekaret. Så dårlig sto det til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: London om vinteren?Nå ble jeg fristet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Trøtt
|
![]() Sv: London om vinteren?Åh, C3PO, det høres ut som at dere hadde en kjempetur!
![]() |
#15 |
Earthling
![]() Sv: London om vinteren?Min opplevelse etter å ha vært Hamleys var at de er flinke til barna under 4 år, de har en del stæsj til jenter, de har mye Lego (vi har gutt med Lego-besettelse, så jeg nedla Lego-forbud under turen), og så har de en del til eldre barn. Utrolig nok, hadde de temmelig dårlig utvalg i Doctor Who-ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: London om vinteren?London Aquarium, som ligger rett ved London Eye, var veldig populært for mine (2 og 6 år). Eldste digga haiene og yngste likte Nemo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Earthling
![]() Sv: London om vinteren?Vi bodde på Thistle Marble Arch. Dette er en kjedehotell som har sunket prisene det siste året, så når bodde der tidligere denne måneden, kostet firemannsrom med dobbeltseng og to enkeltsenger i egen avdeling kun £97 pr. natt. Ellers har jeg sett at man kan også få vanlige dobbeltrom til under £100 natta, noe som begynner å bli uvanlig i 4-stjernersklassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|