Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-10, 21:11   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotell i London

Vi skal på Londontur med åtteåringen noen dager i mai. Vil gjerne ha tips om passende hotell.

Dette er ønskelisten:

1. Veldig sentralt.
2. God standard.
3. Ikke så stort, gjerne litt personlig og typisk engelsk (ikke business/kjede).
4. God frokost.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 22:04   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i London

Så hyggelig! Mannen og jeg skal hit i mars; jeg kan ikke svare for hvor bra det er før etter den tid, men det er rimelig og sentralt og har mange positive brukerkommentarer (blant annet om frokosten) og drives av et brødrepar som skal være veldig hyggelige og behjelpelige.

Gammel 24-01-10, 22:26   #3
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Vi skal også til London med 8-åringen i mai. Dvs jeg, svigermor, 8-åringen og lille baby på da 6 måneder. Jentetur. Vi har booket dette hotellet.

Gammel 25-01-10, 10:18   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjekk ut Hoxton.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 09:22   #5
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi bodde på Thistle Marble Arch. Den er nok stor, hvis du er uheldig med rommet, og frokosten er ikke så god, men det finnes en god typisk engelsk frokoststed like ved. Da vi bodde her nå i januar, hadde vi stor firemannsrom, med egen soveavdeling, og innredet i typisk engelsk stil, slik at jeg kunne sitte og se på TV mens storebror sov. Vi betalte £97 natta for dette, noe som er en veldig bra pris. Moren min reiste med oss, og dette gjorde at jeg kunne snike ut en time eller to etter at gutten hadde lagt seg og handle på Oxford Street. Dette var genialt for meg som ønsket å bo sentralt når jeg reiste med barn.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.