Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg elsker Twilight!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 18:59   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker Twilight!

jeg måtte bare rope det ut. Er midt i tredje boken nå. Fantastisk!

Gammel 26-01-10, 18:59   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker twiglight!

Velkommen etter

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:04   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det er fantastisk! Jeg leste alle fem bøkene ut på ganske kort tid, og gledet meg ihjel t til hver gang jeg skulle lese, klarte ikke å tenke på annet. Klesvask og alt hopet seg opp. Håper virkelig hun skriver flere bøker om The Cullens, eller i det minste fullfører den femte.

Jeg eeelsker det! *besatt*

Har dere sett disse geniale parodiene?

(Kilde: youtube.com)

(Kilde: youtube.com)

Gammel 26-01-10, 19:09   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Cullens.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:12   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Oj, jeg har visst gått glipp av noe. Har jo hørt om det, men aner ingenting om det. Enlighten me, please.

Gammel 26-01-10, 19:22   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Vampyrer. Vakre vampyrer. Udødelig kjærlighet, spenning, varulver/shapeshifters, romantikk, og ekstremt høy leve-seg-inn-i-faktor.

Jeg er dypt og inderlig forelsket i Edward og Alice Cullen. :innrømmer:

Gammel 26-01-10, 19:23   #7
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg også, må bare få kjøpt 3 boka så jeg får fortsatt på den fantastiske serien

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:30   #8
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Jeg tror jeg må starte på nytt jeg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 19:39   #9
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Best på norsk eller engelsk?

Gammel 26-01-10, 19:40   #10
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Engelsk, helt klart!

Gammel 26-01-10, 19:45   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 20:34   #12
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg shoppet på Amazon.

Gammel 26-01-10, 20:36   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Best på norsk eller engelsk?

Engelsk! Disse bøkene KAN ikke leses på norsk altså. :neineinei:
Jeg lånte dem av Fibi, men skal kjøpe dem snart så jeg kan lese dem på nytt. Svigerinnen min har lest alle bøkene 4 eller 5 ganger. Jeg har sett den første filmen ca. 200 ganger da.

Gammel 26-01-10, 20:39   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Bare for å ha sagt det; jeg likte ikke vampyrer før jeg leste (og så) Twilight, så det at man ikke liker vampyrer bør ikke stoppe en fra å se filmene eller lese bøkene altså, for dette er ikke så "vampyr-ish" som annet jeg har sett og lest. Det tok måneder før jeg i det hele tatt gadd å se filmen og bøkene skulle jeg hvertfall ikke lese, bare spør Fibi. Vel, jeg så filmen og var solgt.

Gammel 26-01-10, 21:41   #15
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Venter på kaffekrusa mi, jeg ...

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 21:41   #16
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker True Blood kjempegodt, så kanskje dette er noe for meg!

Gammel 26-01-10, 21:56   #17
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

mmm, har ca 100 sider igjen på den siste boken. Bok 5? Hvem sa noe om 5 bøker?
Den første boken er best synes jeg.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:01   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

mmm, har ca 100 sider igjen på den siste boken. Bok 5? Hvem sa noe om 5 bøker?
Den første boken er best synes jeg.

Den femte ligger kun på nett og er ikke helt ferdig, men slutter på en slik måte at den fint kan leses, og den MÅ man få med seg for det er faktisk en av de beste bøkene synes jeg. Det er bok nr. 1, bare fortalt fra Edward sitt synspunkt. Du får vite alt om hvordan han tenkte da han traff Bella for første gang, hvor han var de dagene han forsvant fra skolen, hva familien tenkte om dette med Bella, hvilken fare Bella faktisk var i (det kommer ikke frem i den første boka, hun var virkelig i fullstendig livsfare), hva alle rundt Bella og Edward tenker siden han kan lese tanker osv. Helt fantastisk!

Her kan du lese den:

http://www.stepheniemeyer.com/pdf/mi...ial_draft4.pdf

Gammel 26-01-10, 22:06   #19
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Ja, hvem elsker ikke Twilight...
Jeg har bare lest de to første bøkene foreløpig. Må få skaffet meg de andre også og forberede mann og barn på at de og huset blir helt neglisjert den tida det tar å lese bøkene.

Gammel 26-01-10, 22:57   #20
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Leser Breaking Dawn for tredje gang siden begynnelsen av nobember. Edward og Alice.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.