Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kaloribehov/-forbruk

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 22:20   #1
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Kaloribehov/-forbruk

Noen som vet om en nettside hvor jeg kan plotte inn og få vite hvor masse jeg får i meg på en dag?

Gammel 26-01-10, 22:25   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kaloribehov/-forbruk

Kan man ikke det hos vektklubben, Grete Roede?

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:25   #3
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

VG sin vektklubb bruker jeg. Ellers tror jeg Grete Roede har , denne er visstnok gratis ?

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:25   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du kan bruke www.vektklubben.no. Den er gratis. Jeg synes www.vektklubb.no er bedre, men den koster penger, og så har du http://www.somebody.no/ som visstnok er den beste på nett har jeg hørt, den koster også penger.

Gammel 26-01-10, 22:25   #5
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vektklubben.no, vektklubb.no, somebody.no (de siste to koster penger).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 22:29   #6
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Tenker du på en kalkulator der du legger inn hvor mye du spiser og så finner den ut hvor mange kalorier det er tilsammen? Jeg vet ikke om en slik.

Men en har jo denne som finner ut hvor mange kalorier en forbrenner i løp av dagen: http://www.slankenett.no/interaktivt/kaloriforbruk.php

Og her inne kan du finne ut litt om hvor mange kalorier forkjellig mat og drikke inneholder: http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel402.asp

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.