|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Noen spørsmål til dere som har vaskehjelp1: Jeg lurer litt på hvor lenge dere har det rent etter vaskehjelper har vært hos dere. Fordi her hjemme blir det like skittent på to dager om jeg ikke vaske over igjen etter en helgevask.
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere som har vaskehjelp1: Fordi her hjemme blir det like skittent på to dager om jeg ikke vaske over igjen etter en helgevask. 1-2 dager
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen spørsmål til dere som har vaskehjelp1: Fordi her hjemme blir det like skittent på to dager om jeg ikke vaske over igjen etter en helgevask. 2-3-4 dager
![]() |
#4 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen spørsmål til dere som har vaskehjelpJeg lurer litt på hvor lenge dere har det rent etter vaskehjelper har vært hos dere. Det er rent og ryddig 2-4 dager ca
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere som har vaskehjelpVi hverken støvsuger eller vasker mellom vaskehjelpbesøkene. Mopper av og til over ganggulvet, hvis det blir skittent (det gjør det lett nå på vinteren), og så koster jeg kjøkkengulvet et par ganger i uken. Men nå har vi veldig høy toleranse for rot og uvaskethet, da.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere som har vaskehjelp
Ja, altså - vi tar oppvaksken og vasker klær og sånt innimellom. Jeg snakket om de Store Tingene som gulv og do og sånt.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere som har vaskehjelpJa altså, oppvask og klesvask tar ikke vaskehjelpen, og det hadde uansett vært for lite å gjøre det annenhver uke.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noen spørsmål til dere som har vaskehjelp
Det Padda sa.
![]() |
#9 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen spørsmål til dere som har vaskehjelpJeg tror egnetlig vi hadde trengt en vaskehjelp daglig, for vi liker og ha det rent og ryddig til en hver tid.
![]() |
|
|