|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger tips til lavkarbomatpakkerSiden jeg har begynt i ny jobb på et sted uten kantine og salatbar trenger jeg sårt tips til lavkarbomatpakker som ikke krever lang tid om morgenen. Jeg har i noen dager hatt med såkalt lavkarbobrød (laget av cottage cheese, egg og litt frø av forskjellige slag - Lollypops ketolysebrød) med pålegg, men er allerede lei. Middagsrester blir det ofte dårlig med i denne familien. Hvilke andre alternativer finnes (gjerne som ikke blir for kuriøse for mine nye kolleger). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerDa jeg måtte ha med matpakker hadde jeg et par sånne matbokser med mange rom. Jeg fylte alle rommene med forskjellige grønnsaker, bortsett fra ett, som ble fylt med hjemmelagde karbonadekaker eller kjøttboller, grillkylling i biter eller hardkokte egg. Tok en sjau innimellom og stekte masse kjøttboller og karbonadekaker, og frøs ned med mellomleggspapir mellom.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakker
De er gooode. Har du prøvd lavkarbo tortillas og pitabrød? De selges på nettet, jeg kan finne noen linker. Pitabrødene har jeg ikke smakt, men tortillasene smaker som vanlige fullkorn-tortillas og inneholder 3 karber per tortilla. Nydelige! Du kan lage wraps, porsjonspizza og lignende.
![]() |
#6 |
Passiv
|
Liiiiink |
![]() |
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerIsets frokostsmoothie |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerMakrell i tomat og peppermakrell, og laks - alle fås i passe boks-størrelser. (laksen har færrest karber) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerDet er også mye rart du kan vafle, som er lavkarbo. Sørg for å ha johannesbrødkjernemel i hus, så funker det så fint atte. Sist redigert av m^2 : 28-01-10 kl 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerTakk for tips, her var det mye å ta av. I dag ble det lavkarbolapper med pålegg + en boks salsamakrell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerm^2- takk for vaffeltips |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerJeg lager havregrøt med cc til frokost. Restene av denne knekker jeg et par egg oppi og en skje med mel og steker som lapper. (Må blande røra med stavmikser.) Lappene steker mens jeg sminker meg. Fyller dem med blåbær eller kanel. |
![]() |
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerLink Iset!
![]() |
#16 |
Passiv
|
Finnes det link ? |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerNoen som har testet Stevia som søtningsmiddel? |
![]() |
![]() |
#18 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerSjugger, vi handler pasta/barer/tortilla++ på netrition.com. Bruker de andre linkene for å titte litt.
![]() |
#19 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Trenger tips til lavkarbomatpakkerDet var netrition som Irma har linket til, jeg tenkte å nevne. Ellers har dere den danske nettbutikken, men fader nå har jeg jo glemt navnet?! Gi meg noen minutter, så kommer det vel, hvis ingen andre her husker det.
![]() |
|
|