|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
seru
|
![]() Spiser du blodpudding?I oppveksten var jeg veldig glad i blodpudding og spiste stekt blodpudding med sukker på.
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Om jeg må. Og da som i barndommen, stekt med sukker på om med makaroni med som tilbehør. Jeg likte ikke ketchup som barn. Men det er ikke noe jeg kjøper nå nei.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Jeg måtte spise det som barn, høyst ufrivillig! Nei, jeg spiser ikke blodmat. |
![]() |
![]() |
#6 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Nei, det liker jeg ikke |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Overhodet ikke. Har aldri smakt og skal heller ikke.
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Blææææææææææh nei det et me ikkje!! Men eg huskar at me åt det då me var små. Med sukker.
![]() |
#9 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Jeg har ikke spist blodpudding siden jeg var ganske liten - farfaren min pleide å lage det og han døde da jeg var seks år gammel. Har ikke lyst til å spise det nå nei, men har bare gode følelser når jeg tenker på blodpudding. Farfar
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Ikke spist det på nær 30 år, men elsket det da jeg var liten. Fikk det ofte hos farmor som stekte skiver i panna og hadde sukker på.
![]() |
#13 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Blæærk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Blodpølse (skiver stekt i stekepannen) med sirup.
![]() |
#15 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Spiste det ofte når jeg var liten, farmor sin hjemmelagde smakte kjempe godt. Hadde kokte poteter til og smeltet smør.
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Blodpudding er vel en av de ytterst få tingene jeg virkelig ikke spiser. Jeg har noen traumatiske opplevelser fra barnehagen hvor vi fikk servert blodpudding til middag og alle måtte smake. Jeg var ikke vanligvis så vanskelig, men der var det full stopp.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spiser du blodpudding?
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spiser du blodpudding?Nei, min far nektet å spise alt som hadde med blod og alle andre slags innvoller å gjøre, så da slapp vi også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|