|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Jeg og Poden (og foreldrene mine, fra den andre retningen) skal reise til en liten bygd i Nordland, der faren min vokste opp. Han overtok huset til min farmor i fjor (hun bor nå på gamlehjem), og de bruker det som feriehus. Planen er å gå litt på ski og fiske litt og se etter krabber i fjæra og mest slappe av.
![]() |
#4 |
Textrovert
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi skal til Tokyo.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Jeg skal til New York. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?
Ingen kan si at Norge ikke er allsidig ferieland i hvert fall.
Er det badetemperaturer og sånt der da? Så digg det høres ut med Malta!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?
Vi vet ikke helt ennå hva vi skal se. Turen er femtenåringens konfirmasjonsgave, så han skal få bestemme det meste. Men så langt er det vi voksne som har lest reisehåndbøkene, og ikke han. Men vi skal bo fire netter på vanlig hotell, en natt på ryokan og én natt på Park Hyatt (
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?I år skal vi på hytta i Valdres tror jeg.
![]() |
#10 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Mannen og ungene skal til svigers på Tolga. Jeg skal være hjemme å jobbe og passe dyra. Har bestilt meg togbillett opp et par dager før de reiser hjem tilfelle jeg har lyst til og ta en tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Vi har akkurat vært et par uker i Syden, så det blir dårlig med varmere strøk i påska. Men vi skal på hytta, så det blir snø og kaldt i påska også. Egentlig slik det skal være, når jeg tenker meg om. Påske = ski og matpakke + kakao for min del |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Jeg er så unnelig på den Tokyoturen altså, jeg gleder meg til detaljert rapport med bilder!
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Jeg vil også til New York eller Tokyo. Jeg har vært begge steder før, men det er verdt et gjenbesøk.
![]() |
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Mann og barn skal på hytten.
![]() |
#19 |
Trøtt
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Malta har ikke mer enn 20 varmegrader i mars/april, og det er for kaldt for bading for meg.... men en god del varmere enn her er det jo!
![]() |
#20 |
I farta!!
|
![]() Sv: Skal dere reise noe sted i påskeferien?Skal som alltid til fjells heile påska, fra palmefredagen til 1.påskedag, både eg og mannen har fri heile veka.
![]() |
|
|