|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som vet noe om å reise til India?Vi har egentlig bestilt tur til Alcudia i mai, men nå sitter jeg og vurderer å avbestille for å kjøpe en veldig billig tur til India, Nord-Goa. Det er dette hotellet det er snakk om i tilfelle. http://ving.no/hotel/hotel.aspx?&cou...&moreinfo=true |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som vet noe om å reise til India?Jeg bodde sammen med reiseglade jenter i kollektiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noen som vet noe om å reise til India?Jeg har en særdeles kresen og selektiv venninne som reiste til Goa og syntes det var helt fantastisk. Hun har ikke barn, men hvis det var bra nok for henne .....
![]() |
![]() |
#4 |
awesom
|
![]() Sv: Noen som vet noe om å reise til India?Sjefen min kom hjem fra Goa for 3 dager siden og han hadde visst hatt det helt topp. Han følte at han hadde sløset skikkelig med pengerne egentlig, men til syvende og sist så hadde han knappt brukt 5000 kroner på 3 uker.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
![]() Sv: Noen som vet noe om å reise til India?Noen som vet hvordan klima det er i Goa i begynnelsen av april? Det er jo helt på slutten av sesongen for de norske selskapene. Finner ikke noe klimatabell for Goa når jeg prøvde å lete litt. Må bestemme meg innen kl.13 i morgen hva vi gjør. Og innen det må jeg også flytte på en evnt. barnevakt uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
...
![]() Sv: Noen som vet noe om å reise til India?Har ikke vært i Goa men andre steder i India. Inda er et spennende land.
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Noen som vet noe om å reise til India?Ei jeg kjente da jeg bodde i England dro på ferie til Goa. Hun kom tilbake med stjerner i øynene - hadde hatt en kjempetur.
![]() |
#8 |
...
![]() Sv: Noen som vet noe om å reise til India?
Nederst på denne siden er det en tabell.
![]() |
#9 |
Står på egne ben
![]() Sv: Noen som vet noe om å reise til India?
Takk for svar. Da ble valget enkelt i denne omgang. Vil ikke dra en liten forsvarsløs baby ned dit i alle fall nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|