Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Må skryte litt av Norbaggen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 20:35   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Må skryte litt av Norbaggen

http://norrbaggen.jetshop.se/

er utrolig imponert over servicen. forrige helg var jeg lei av en klissvåt reimadress (siden snuppa har klart å slite rumpen så fælt at dressen lekker) og prøvde å få tak i en Trolldress som vi har vært veldig fornøyd med før. Ingen hadde i rett størrelse. Var på jakt etter 134 så hun har litt å gå på.
Kom over Norbaggen sin nettbutikk og fant kun små størrelser, men sendte en mail og spurte om de ville få inn flere dresser. Ja de skulle høre. Tok toppen 30 min så fikk jeg mail igjen om at de kunne bestille en for meg hos leverandøren om jeg ville ha, jeg trengte bare velge farge og størrelse. Så bestilte jeg en og betalte vel ca 1100 norske. Var forberedt på lang leverings tid og toll og moms osv. betalte vel mandag tror jeg.
Plutselig nå ringer det på døren. Der sto en mann med en pakke fra sverige. signerte bare og fikk pakken og så det var dressen. allerede... jippi.. og ingen moms. så flott og flaks. Hun damen jeg snakket med var kjempe hyggelig og servicemindet..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.