|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ekstremt trøtt
|
![]() Disneyland Paris i juliEr det greit å reise dit i juli eller er det forferdelig dumt. Mye kø regner jeg med at det er der, men det er kanskje enda verre i august?
![]() |
#2 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Disneyland Paris i julimin bror og eksen og min nevø var der i fjor og storkoste seg. tror det var i juli/august de var der.. i fellesferien hvertfall. de klaget ikke over lange køer.. Altså det var masse folk så jeg på bildene, men det gikk nå greit hadde jeg inntrykk av..
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Disneyland Paris i juli20 juli var det visst ser jeg på bildene deres på facebook.
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Disneyland Paris i juliJeg prøver å finne tur nå, men det er ikke så lett. Jeg har for mange unger.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Disneyland Paris i juliJeg har ikke vært der i juli, men min erfaring fra diverse steder nedover Europa er at slutten av juli og hele august er mer folksomt enn juni og begynnelsen av juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disneyland Paris i juliJeg har ikke vært der, men svigerinne med barn var der i slutten av Juli da vi var i Paris for noen år siden. Det hadde visst vært veldig fint.
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Disneyland Paris i juliHva med Sembo? Du har da ikke fler enn 3 unger? Men det er mere upraktisk i forhold til hotell når en er 5 enn 4. Men dere kan jo ha 2 rom. Det går i alle fall rimelig fly fra Rygge til Paris og det går transfer til Disneyland derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Disneyland Paris i juliJeg har 4 unger.
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Disneyland Paris i juli
Jeg har tydeligvis gått glipp av en unge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Disneyland Paris i juliMesteparten av Europa har ferie i august tror jeg, derfor tenker jeg at juli må være litt bedre.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disneyland Paris i juliI 2005 var vi i Disneyland Paris i august. Leide leilighet gjennom www.PV-holidays.com. De har leiligheter med opptil 7 soveplasser (tror du finner de samme på www.sembo.no - bare med et godt påslag på prisen). De har fint utendørs svømmebasseng som er kjekt om det blir veldig varmt. Ligger like ved (5 min gange) stort kjøpesenter og outletsenter som heter Val d'Europe. Det var gratis shuttlebuss til Disney. Om dere tenker Disneyhotell så vær klar over at noen ligger langt fra parken.
![]() |
#12 |
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disneyland Paris i juliVar det for mange år siden, i Juli. Gikk helt fint, det var varmt og det var kø. Men ikke slik at man stod i tre køer og så var parken stengt. Men mulig ting har forandret seg på 10 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disneyland Paris i juliGlemte å svare på vær og køforhold. Vi var der ca. 20 august i 3 dager. Hadde pakket for sommervær, men det regnet og var surt så vi måtte finne frem gensere og langbukser. Veldig lite folk i parkene
![]() |
|
|