Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bursdagskalender?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 12:12   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bursdagskalender?

Etter to heller pinlige forglemmelser innser jeg at jeg MÅ ha en kalender.
Og den bør helst ha hele året samlet på en side, slik at det kan henge oppe på kjøkkenet alltid ( har stort kjøkken, så det gjør ikke noe om den er A2 feks)
Men hvor finner jeg det hen???
Jeg har bursdagsbok, men jeg husker jo ikke dagene noe bedre av den grunn

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 12:13   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagskalender?

Det ønsker jeg meg også, en som kan henge på kjøkkenet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 12:17   #3
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en tante, hun har en tosidig en, som henger på do.
Den er sikkert 40 år gammel og hver gang jeg er der, har jeg lyst på akkurat den kalenderen
Den er så genial.
Den er sånn rød, med glade smilefjes i rødt og søte blomstere og ordtak å sånt.
En stil som var kjempe populær før.
Æsj at jeg ikke har spurt hvor hun har fått den fra.

Gammel 31-01-10, 14:21   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har denne fra Blafre design.
Kan kjøpes her:
http://www.blafre.no/sider/produkt.a...&vare=WEB10100

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 14:33   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Ina, men den er jo for hver mnd. Jeg kommer ikke til å huske å snu den for hver mnd.
Tror til og med jeg har en med mnd visning liggende.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:50.