Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

I alle dager ... Trolldressen og størrelse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 19:02   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

I alle dager ... Trolldressen og størrelse

WTF... kjøpte jo som fortalt før en Trolldress til snuppa på Norbaggen i str 134 for at hun skulle ha endel å gå på. I dag kom hun hjem etter et helgebesøk hos besøksfamilien sin, og prøvde dressen og den er jo LITEN.. jeg målte den mot reima i 128 og ser at den faktisk er bittelitt kortere shit.. hva gjør vi nå da?? Jeg trodde jeg hadde vært safe nå og bestilt 134..

Den passer jo men den er jo litt trang når hun setter seg ned og når hun løfter armene.. ville aldri kjøpt den i butikken hvis den var slik hvis vi hadde testet den..HUn er da alldeles ikke SÅ stor.. hun er 125 cm ca.. på nettbutikken. Norbaggen.jetbag.se står det at dressene er store i størrelsene..

vet dere om troll går større enn 134?

Sist redigert av SpetakkelRandi : 31-01-10 kl 19:08.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.