Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lilleputs reiser

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-10, 16:25   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Lilleputs reiser

Erfaringer med disse?

Ser at de har et litt anderledes charteropplegg, på mange små steder.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 16:35   #2
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lilleputs reiser

Jeg har reist med dem mange ganger. Hvis du ikke har alt for store krav til bosted og fasiliteter men like små og rolige steder og å ordne ting på egen hånd, er Lilleput helt greie å reise med. De er akkurat passe for oss som ikke er veldig glad i charterturer men som av og til tyr til dem for lettvinthets skyld.

Gammel 06-02-10, 18:02   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bare reist med de en gang, og var kjempefornøyd. Vi bodde virkelig flott faktisk. Etter dette har jeg virkelig fått sansen for små steder uten horder av turister.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 18:10   #4
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi vil veldig gjerne ha en rolig ferie på et lite sted, der det ikke er mye eksos og masseturisme.

Hvor reiste dere Frost og Tangina?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 18:15   #5
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har reist med dem til Chios og Lesvos. De startet på Chios (som en avlegger av Gullivers reiser) og det er nok det stedet de kan best, sammen med Halkidiki (kan også anbefale Hellas Wings på Chios (nå Amisol) som ble startet av Lilleputs mest erfarne reiseleder).

Gammel 06-02-10, 18:23   #6
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har reist med dem, på tur med min mor og en baby på 6 måneder. Det var veldig greit, litt sånn charter light. Man får jo buss og fly og bosted og slikt fikset, samtidig er det jo ikke Sunving akkurat. Hadde en hyggelig liten leilighet på et familiedrevet sted, og man merker jo ikke at man er på charter en gang i løpet av selve uka.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 18:38   #7
Frost

Frost sin avatar

Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvor reiste dere Frost og Tangina?

Vi reiste til Peloponnes. Vi skulle reise med de i fjor til Lesvos, men
de hadde ikke hoteller i nærheten av Mylovos, så vi reiste med Ving.

Gammel 23-01-11, 22:23   #8
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Vi reiste til Peloponnes. Vi skulle reise med de i fjor til Lesvos, men
de hadde ikke hoteller i nærheten av Mylovos, så vi reiste med Ving.

Vurderer Pelopennes selv nå til sommeren, artig å høre i hvilken landsby dere bodde i og hvilket anlegg.

Gammel 23-01-11, 22:26   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Har reist med dem flere ganger - for mange år siden (da jeg var fjortis og var på ferie med min mor). Husker at min mor var veldig begeistret, i hvert fall. Nettopp fordi man får full pakketur, uten charterfeeling, tror jeg. Det eneste jeg husker av reisebyrået, var at han ene guiden strøk meg på rumpa og blunka til meg da vi var på båttur.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:29   #10
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Har reist med dem flere ganger - for mange år siden (da jeg var fjortis og var på ferie med min mor). Husker at min mor var veldig begeistret, i hvert fall. Nettopp fordi man får full pakketur, uten charterfeeling, tror jeg. Det eneste jeg husker av reisebyrået, var at han ene guiden strøk meg på rumpa og blunka til meg da vi var på båttur.

Ikke bare Lilleputs guider som gjør det nei..

Gammel 23-01-11, 22:30   #11
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ikke bare Lilleputs guider som gjør det nei..

Helt sikkert ikke. Men jeg har aldri vært på annen charter.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:30   #12
Frost

Frost sin avatar

Standard

Vurderer Pelopennes selv nå til sommeren, artig å høre i hvilken landsby dere bodde i og hvilket anlegg.

Vi bodde i Stoupa på Taletos. Drar mer enn gjerne dit igjen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.