Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Å laste ned film

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 08:50   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Å laste ned film

Jeg vil se New Moon soon, så jeg har forsøkt å laste den ned med LimeWire flere ganger - til nå uten hell. Dvs: jeg fikk til å laste ned ned første filmen i Twilight sagaen, men det er ikke den jeg vil se.

Så sett at jeg hadde klart å laste ned New Moon (tips til hvordan mottas med takk) og ville hatt filmen over på en DVD for å nyte filmen på TV (DVD), hva gjør jeg da?
Jeg har Sonic(ett eller annet) cd-brenner, og har brent x-antall musikk cd-er med den, men jeg har til gode å klare å brenne film over på de dvd-skivene jeg har liggende. Hva i alle dager gjør jeg feil?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.