|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Skal, skal ikke? (Gå på fest)I kveld er det foreldrefest for fotballen til eldste.
![]() |
#3 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Du skal dra! Alle må gjøre en ting hver dag som skremmer vettet av en. Visstnok.
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 12-02-10 kl 19:51. Årsak: t'en datt ut. Sant! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest.)
Det føles definitivt tryggest å bli hjemme, ja.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Jeg synes du skal dra. Hadde du spurt meg for ett år siden hadde jeg sagt bli hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Har sendt sms til hun ene i festkomiteen om at jeg kommer etter maten, så nå er det forsåvidt ingen vei tilbake. (Syns det var litt greit at noen i allefall vet at jeg dukker opp i løpet av kvelden, føles litt mindre skummelt da. Men bare litt.)
![]() |
#8 |
søt
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Så bra du drar, det blir sikkert gøy. Og hvis ikke så tar du jo bare tidlig kvelden.
![]() |
#10 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Da bremser du. Det er ikke pinlig å være mer edru enn de andre når du kommer, for det kan du lett fikse på. Å snuble drita inn døra om de andre fortsatt er noenlunde edru, vel, DET er ganske pinlig.
![]() |
#13 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Lykke til! Jeg er heller ikke noe god på å gå på fester der jeg ikke kjenner mange, men de gangene jeg har gjort det har det blitt veldig hyggelig. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Tusen takk ingling.
![]() |
#18 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Håper du hadde det koselig. Jeg synes du var kjempetøff som gikk |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Skal, skal ikke? (Gå på fest)Takk, det ble veldig hyggelig.
![]() |
|
|