Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Antiskli-teip eller lignende, hvor finner jeg det?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-10, 21:34   #1
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Antiskli-teip eller lignende, hvor finner jeg det?

Vi har krakk (ok, det er strengt tatt en leikekasse snudd opp ned, men vi kaller det en krakk) på badet. Badet har flisgulv, og plastkrakken sklir derfor bedre enn Bøkko. Det er litt upraktisk, siden treåringen bruker den til å klatre opp på. Er det noen som har ei genial løsning? Finnes det noe antiskligreier jeg kan klistre på?

Gammel 14-02-10, 21:36   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antiskli-teip eller lignende, hvor finner jeg det?

Ikea?

Gammel 14-02-10, 21:41   #3
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi har kjøpt det på IKEA ja. Tiltenkt å lime på trappa, tror jeg. (Tiltenkt fra mannens side altså. Det ER det den er tiltenkt fra butikkens side, men noe usikker på mannens planer, den ligger nå bare der...)

Gammel 14-02-10, 21:49   #4
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Aha, da kan vi jo bare tusle en tur til ikea en dag! Takk for tips!

Gammel 14-02-10, 22:04   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På Ikea har de jo også krakker til badet med gummilist under, som ikke sklir. Nå jeg kjøpte våre kostet de laveste 19,- kroner og den høye 59.- kroner. Billiegere enn tape?

Gammel 14-02-10, 22:15   #6
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

På Ikea har de jo også krakker til badet med gummilist under, som ikke sklir. Nå jeg kjøpte våre kostet de laveste 19,- kroner og den høye 59.- kroner. Billiegere enn tape?

Jeg har bare sett den lave krakken, og den er for lav for oss. Men har de en høyere, altså? Jeg må tydeligvis gjøre bedre research.

Gammel 15-02-10, 07:53   #7
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Neppe billigere enn tape, men antakelig en bedre løsning...

Gammel 15-02-10, 08:02   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har bare sett den lave krakken, og den er for lav for oss. Men har de en høyere, altså? Jeg må tydeligvis gjøre bedre research.

De hadde i hvert fall en høyere i samme serie som den lave, men akkurat nå finner jeg også bare den lave på websidene dems.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 09:03   #9
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

De hadde i hvert fall en høyere i samme serie som den lave, men akkurat nå finner jeg også bare den lave på websidene dems.

Jeg fant en annen krakk, men den var for høy igjen. :kresen:

Gammel 15-02-10, 09:19   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har bare de to høydene, og jeg har ikke sett den høyeste noe annet sted enn på Ikea.

Gammel 15-02-10, 09:23   #11
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Standard

Tilbake til leikekassen, altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.