|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Danskebåten eller Kiel-ferga?Hva anbefaler dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Danskebåten eller Kiel-ferga?Det kommer litt ann på hva dere vil og hvordan dere vil bo på båten. På Købenbåten får man ikke hatt med barn på de beste lugarene, der er det bare plass til to stk. På Kielbåten er det mange muligheter for familier, også i de beste lugarene. Vi skal på tur nå i ferien og har valgt Kielbåten fordi vi vil ha en fin lugar og ha med gutta. Vi synes ikke noe om små lugarer med køyesenger. Det er vel litt flere tilbud for barn på Kielbåten, badebasseng, show og litt sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Danskebåten eller Kiel-ferga?
Vi tok Københavnbåten i sommer og hadde to rom med dobbeltseng. Fikk da ha med tre barn på 4, 6 og 10. Kanskje ikke de aller fineste men vi hadde engen frokostrestaurant, minibar pluss litt annet jeg ikke husker. Mulig de var litt snille med oss for jeg tror ikke de telte med sistemann på fire (grensen for å ligge i samme seng som foreldrene er vel tre år). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Danskebåten eller Kiel-ferga?Men da lå dere på to lugarer? For det er jo ikke noen forbindelse mellom de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Danskebåten eller Kiel-ferga?Køben er mer spennende å reise til syns jeg, men for båtturen sin del ville jeg helt klart valgt Kiel-ferja.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Danskebåten eller Kiel-ferga?Køben er jo helt klart en mye flottere by å dra til. Jeg digger Køben. Men denne gangen er det familietur og da er Kielbåten et bedre alternativ for oss. (Dessuten er det spa der!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Danskebåten eller Kiel-ferga?ja kan jo nevne at vi skal ha med snuppen på 2,5år |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Da får dere vel med ungen på alle rom på begge båtene. Kielbåtene er endel nyere enn Købenbåtene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Danskebåten eller Kiel-ferga?Bymessig vil jeg også anbefale København, men drar dere mest for båtturen sin del, vil jeg klart anbefale Kielbåtene.
![]() |
#10 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda du kan få to lugerer med dør mellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |