|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Pronasjon? JoggeskotrøbbelJeg har kjøpt meg nye joggesko. Nike Air pegasus 26 eller noe sånn. Gode og lette sko - men jeg kjenner at jeg får vondt under foten helt på utsiden når jeg bruker dem.
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Proponasjon? JoggeskotrøbbelDe fleste har normal eller overpronasjon. For å finne ut hvordan du løper er nok løplabbet et godt tips ja. Da slipper du å prøve ut flere joggesko for å finne noen som er gode til deg. Jeg har ihvertfall veldig gode erfaringer med dem.
![]() |
#4 |
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
![]() Sv: Pronasjon? JoggeskotrøbbelPegaus er for normal fot, så det burde gå selv med høy fotbue. Jeg har også normal mot høy fotbue (underpronasjon) og min favoritt er Asics Nimbus. Nike Zoom Vomero er også en bra sko for din fot.
![]() |
#5 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pronasjon? JoggeskotrøbbelJeg trodde jeg var helt normal, men etter en tur til Löplabbet fordi jeg hadde et kranglekne viste at jeg overpronerte en del på foten med kranglekneet og litt på den andre foten. Dessuten laget jeg bare fottrykk på tåballene og hælen (betyr det høy fotbue?). Jeg har ikke observert at jeg sliter ujevnt. (Kneet ble bra igjen!)
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Pronasjon? JoggeskotrøbbelJeg må vel til løplabbet jeg også. LUrer på om sålene får plass i mine eksisterende sko
![]() |
#7 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Pronasjon? Joggeskotrøbbel
Man kan løpe og få svar uten å kjøpe noe, men da koster undersøkelsen 250 kr. Kjøper du sko der får du undersøkelsen med på kjøpet.
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Pronasjon? Joggeskotrøbbel250 hvis du ikke kjøper sko - ellers er det gratis. Det er ingen avstøpning. Først står du på en speilkloss slik at Löplabbmennesket ser fotavtrykket ditt (veldig lurt å gå i kjole der, fant jeg ut
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Pronasjon? JoggeskotrøbbelIsj, jeg har jo helt nye sko, så jeg skal jo ikke kjøpe NYE sko nå! - Noen sportsbutikker tar avstøpning av foten iallefall.
![]() |
|
|