|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
safariqueen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Vi har et hus for salg og er så langt meget misfornøyd med eiendomsmegleren vi har satt på saken. Hva forventer dere av en eiendomsmegler? Noen med erfaringer å dele? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Jeg forventer god kommunikasjon, jeg forventer at han gir riktige opplysninger om objektet som skal selges, og at han er lydhør overfor mine innspill. Jeg forventer at hans rettskriving er OK, og at hans evne til å formulere seg er likedan. Videre forventer jeg at han kjenner til området han skal selge noe i, slik at tilleggsinformasjonen som kommer frem er relevant.
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Jeg forventer det samme som deg, tiddelibom. I tilleg forventer jeg at hun kan _selge_, slik at vi får best mulig pris. Det betyr å få flest mulig til visning og få dem interessert i boligen.
![]() |
#4 |
Lille tyrann
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?
Ja, det har du naturligvis rett i, veobra!
![]() |
#5 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Takk for innspill. Alle papirer som trengs er skaffet til veie. Ut over dette har megleren gjort fint lite. Jeg kan nevne: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lille tyrann
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Det hørtes veldig dårlig ut. Men da må jo dere stå på mer for å få noe fortgang i dette, mase på ham?
![]() |
#7 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Megleren høres ikke interessert ut i å selge, tenker jeg. Jeg forventer at megleren bruker tid på å følge opp potensielle kjøpere. Kanskje det er nok å gjøre og megler ikke trenger inntekten? Det hele høres rart ut.
![]() |
#8 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Vi vurderer absolutt å legge inn klage. Vedkommende er ansatt i en landsdekkende meglerkjede. Først tenkte jeg imidlertid å få noen til å testringe på eiendommen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Bommet på prisantydning? Har han ikke lagt taksten til grunn?
![]() |
#10 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Av eiendomsmeglere forventer jeg, grunnet erfaring, fint fordømt lite. Det finnes nok en del unntak, men jevnt over er det en bransje full av idioter og rasshøl, som stort sett har spesialisert seg i å virke kompetente helt til de har fått en signatur på et papir.
![]() |
#11 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva forventer dere av en eiendomsmegler?Det er trist du har hatt slike erfaringer med ditt oppdrag, slik skal det absolutt ikke være. Jeg leser med stor interesse hvilke forventninger dere har, og synes de fleste virker realistiske og fornuftige. Sist redigert av Veronal : 05-03-10 kl 10:09. Årsak: Slettet reklame |
![]() |
![]() |
|
|