Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Enda en ny sjokolade

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-10, 16:49   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enda en ny sjokolade

Jeg må jo opprettholde ryktet mitt her inne, så her kommer enda et tips:

Freia Premium Marzipan. Samme pakke som disse Dark-sjokoladene, og det er en hel udelt plate slik som Freia Julemarsipan-plata, men denne marsipanen var ubeskrivelig! Litt vel søt, men HÅHÅ så god! Farlig!

Åja, det er jo kommet nye påskeegg også, fra Nidar tror jeg det er. Pose med små, fylte egg. Melkekrem tror jeg. Jeg gadd ikke kjøpe den i helgen, får vente til neste helg. Er de gode?

Gammel 21-02-10, 16:59   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny sjokolade

Det er vel det samme som disse julekulene fra Nidar, vil jeg tro? Og de er i hvertfall spiselige.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 17:30   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Premium med marsipan er farlig god, nesten bedre enn Ritter Sport sin.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 18:59   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Det er vel det samme som disse julekulene fra Nidar, vil jeg tro? Og de er i hvertfall spiselige.

Julekulene smaker helt likt de lilla påskeeggene. Jeg smakte nylig begge samtidig for å teste (fant en pose til halv pris) og de var like på smak. Trodde julekulene var fra Freia jeg, men det er Nidar altså?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Premium med marsipan er farlig god, nesten bedre enn Ritter Sport sin.

Ja, den smaker i grunnen ganske likt Ritter Sport sin marsipansjokkis, men denne var bedre ja.

Sist redigert av Dixie Diner : 21-02-10 kl 19:17.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 19:16   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

De små eggene var bedre enn julekulene og påskeeggene i lilla kartong. Bare litt bedre, men dog. Jeg er så lykkelig, i år er jeg avvent fra de lilla påskeggene. Jeg smakte, og fant ut at de var ikke i nærheten av slik jeg husket dem.

Den nye hvite Stratosen derimot. Jeg hadde aldri oppdaget den om det ikke var for Iset.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 19:18   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Har dere smakt de bittesmå kindereggene? De uten leke i, bare helt fylt med hvit krem med crisp. Åh herrerøvs så gode de er, jeg elsker dem. Men de smakte bedre da jeg var liten. Nå skjer jo ofte det at man endrer smak med årene, men de VAR annerledes før, de var ikke glatte utenpå og sjokoladen var bedre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.