|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Tunika/Tunikakjole i stor størrelse - strikkingEr det noen som har tips om fine strikkeoppskrifter til tunika/tunikakjole i store størrelser? Jeg bruker ca 2xL (rundt str 50-52) og er utrustet med ganske kraftig "brystparti" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Javel
|
![]() Sv: Tunika/Tunikakjole i stor størrelse - strikkingDenne kanskje, Topstykke fra Geilsk.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tunika/Tunikakjole i stor størrelse - strikkingJeg har strikket denne.
![]() |
![]() |
#4 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Tunika/Tunikakjole i stor størrelse - strikkingJeg slenger meg på Tjorvens anbefaling. Jeg er str ca 42-44, tror jeg, m. G-pupper. Jeg strikket først en i L. Den syntes jeg ble litt stor og vid, så jeg tovet den litt. Ble ganske passe da. Etterpå strikket jeg en i kombistørrelse, M nede og L i bærestykket. La i tillegg til et par omganger ensfarget mellom borden og rosene for at den skulle sitte pent over storpuppene. Den passet veldig godt, og jeg bruker den mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tunika/Tunikakjole i stor størrelse - strikking
Den er definitivt ganske varm, men det har vært helt greit i vinter.
![]() |
![]() |
|
|