|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() PokemonVet dere om det finnes noen regler for hvordan man spiller med Pokemon-kortene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: PokemonDet er mye mer komplisert. De må ha rett slags angrep, også er det overutviklingen og underutviklingen og sånn. Og dette går mot hverandre i et mønster som er så avansert at jeg - Pokemonmamma på tiende året - ikke aner hva det går i. |
![]() |
![]() |
#3 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PokemonEr de populære enda altså. Husker de store guttene robbet de små for kort.. Så det er nok lurt å vite reglene ja. Kortene var (og sikkert er enda) ganske dyre så.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Pokemon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: PokemonVi har mange kort, men ingen av oss skjøner bæret. Vi bare spiller det sånn vi (funnet opp egne regler):
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: PokemonDet er annenhver gang til å angripe. En pmon har ett eller flere angrep. I hjørnet står det antall liv pmonen har. Hvis en pmon blir slått ut skal den legges i en haug som heter gravplassen. Den kan bruke det samme angrepet flere ganger. |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: PokemonNeste gang den tar angrep så vinner den - for da er det tyve mot seksti. |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: PokemonGull-ex er bra.
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: PokemonDette kan jeg! Jeg og datteren på snart 7 har lært oss de ordentlige Pokemonkort-reglene og har det kjempegøy med å spille Sist redigert av Nefertiti : 23-02-10 kl 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: PokemonSå flott! Takk! Dette skal jeg se og lese mer om. Den måten de spiller på nå er dog ikke helt rettferdig. De trader og da bytter de kort. Så har de også battle og da har jeg skjønt det slik at den med høyest poeng vinner. Det vil si at den som har f.eks. 150 poeng da alltid vinner og får kort fra de andre og da mister de andre alltid kort med høye poeng, det blir litt dumt. Det er ikke alltid som den som har høyest poeng får kortet, noen ganger hopper de over den delen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|