Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva skal jeg lage til middag i dag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 16:34   #1
Left
Passiv

Standard

Hva skal jeg lage til middag i dag?

Det kan godt være litt tidkrevende. Vi har varmet opp med ostesmørbrød i 15-tiden, slik at vi kan drøye med å spise middag til far i huset har entret heimen han også.

Kom med forslag. Vi liker både fisk og kjøtt. Mat i form - alt i en smell - liker vi godt.

Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 16:47   #2
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal jeg lage til middag i dag?

Vi skal lage kyllingfilet, stekte poteter, stekte grønnsaker og saus til. Det er godt!

Gammel 23-02-10, 16:53   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg lage til middag i dag?

Alt i ett-form som går raskt:

Varm opp ovn til ca 180 grader.

Smør en ildfast form og legg et lag med grønnsaker i bunnen: paprika, kvarte tomater, squash, rødløk, nesten hva som helst, og stek i 10-15 minutter.

Ta ut form og legg på noen torskefileter eller laksefileter, helst uten skinn, stek videre i 10 minutter.

Ta ut form og legg på rømme eller crème fraîche som er blandet med (chili og tomat er best om det er hvit fisk synes jeg, pesto om det er rød fisk) oppå fiskefiletene og stek i 10 minutter til.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.