![]() |
#1 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Måke taketDet ligger ca en meter med snø på taket. Den må vekk, men jeg lurer på hvordan. Bør man leie inn noen til å gjøre sånt for seg, eventuelt hvem, eller kan man gjøre slikt selv. Det er vel litt for farlig å prøve seg på noe slikt selv?
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Måke taketBroren min gjorde det hos mamma her om dagen. Spørs vel på hvordan tak man har (hvor bratt det er), og hvor langt det er ned? Jeg hadde ALDRI i livet gått opp på vårt tak.. Det er ganske langt ned på to av sidene her. Men mannen hadde nok ikke hatt noen problemer med å gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Måke taketDet er ikke farlig å gjøre det selv så lenge du bruker sikring. Du får f.eks. kjøpt fallsele (eller hva det nå heter) på Clas Ohlson og da trenger du bare å feste det til et tau og til noe i andre enden som gjør at du ikke ramler i bakken. Fortrinnsvis ikke i hengerfestet på en bil som skal kjøre av gårde (true story).
![]() |
#5 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Måke taketoi da, håper det gikk bra.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Måke taketMannen måkte hyttetaket i helgen. Hytta er liten og med bare en etasje, så han gjorde det uten sikring.
![]() |
![]() |
|
|