|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Er drage et dyr?Barnehagen til ungene skal ha karneval på fredag. Det viste seg plutselig at tema skulle være "dyr". Snuppa er klar på at hun vil være kanin. Det er jo ikke så vanskelig, så den er i boks.
![]() |
![]() |
#3 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Er drage et dyr?Det er et fabeldyr. Funker fint som grunnlag for utkledning til en 2-åringm, spør du meg.
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Er drage et dyr?Drager er (fabel-)dyr og dyr gode som noen.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er drage et dyr?Supert. Da kommer jeg til å insistere på at han forblir drage.
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er drage et dyr?
Poden har også den pysjen (Dinosaurpysj i hans øyne og favoritten som han plukket frem senest i kveld). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er drage et dyr?Stemmer i med røkla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er drage et dyr?Drager går under kategori "dyr", vil jeg si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I mål
|
Jeg har også prøvd å få S til å definere hva slags dyr det er. Han mente drage før, men nå mener han dinosaur. Men jeg tenker den er ganske fleksi, særlig for Knerten som er litt yngre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
Kjøpte den i fjor vinter. Tror det var H&M. Podens er egentlig altfor liten nå, men tror ikke han vil la meg legge den bort med det første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Poden mente også drage før. Nå er han så opphengt i dinosaurer som det kan få blitt. Funker som begge deler den pysjen der ja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er drage et dyr?Han ble levert i dag, og var stålende fornøyd som drage.
![]() |
![]() |
|
|