Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Frokosthjelp

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 18:41   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Frokosthjelp

Jeg klarer ikke spise frokost før jeg går på jobb, så jeg vil gjerne ha tips til gode, ikke grisete frokoster jeg kan spise på kontoret.

Har kjøleskap tilgjengelig på jobb men det er det eneste.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 19:05   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokosthjelp

Jeg synes Skyr er veldig godt og metter ganske bra i forhold til en youghurt.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 19:08   #3
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Ha knekkebrød/brød liggende på jobb og pålegg i kjøleskapet. For eksempel smøreost eller noe annet du liker.

Hilsen en som savner kjøleskap og den muligheten på jobb.

Gammel 25-02-10, 19:22   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser samme frokosten hver dag - kantinen lager verdens deiligste frokostblanding, og det er ikke vanskelig å lage lignende selv. Jeg henter meg den i et pappkrus av den typen som står ved siden av kaffemaskinen, det blir mindre søl.

Blandingen inneholder masse nøtter, solsikkefrø, gresskarkjerner, rosiner og tørkede tranebær. Jeg blander det med litt havregryn. Et pappkrus med dette holder meg god og mett til lunsj, jeg tenker aldri at nå må det snart bli spisetid for jeg er så sulten.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-10, 19:24   #5
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Ha knekkebrød/brød liggende på jobb og pålegg i kjøleskapet. For eksempel smøreost eller noe annet du liker.

Hilsen en som savner kjøleskap og den muligheten på jobb.

Om du har tilgang til strøm kan du kjøpe deg et lite kjøleskap.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.