Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Barnebursdag med tema sjørøver

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-10, 22:48   #1
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Barnebursdag med tema sjørøver

- Tenker på bord, pynt og kake. Hva skal jeg finne på tro? Sønnen på 4 er helt opphengt i Kaptein Sabeltann! Tips mottas med takk

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 22:51   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnebursdag med tema sjørøver

Jeg kjöpte lange remser med blaatt silkepapir som jeg la i bölger paa bordet og festet med tape. Det var hav. Oppaa der strödde jeg litt diverse fiskefigurer som vi hadde (fiskebilder/klistremkerker funker selvsagt ogsaa). Kaken var i sjöröverskipfasong. Mat kan gjerne vaere fiskepinner, fiskekaker (sjöröverburger). Det finnes godteri i fiskefasong, ogsaa. Fiskedam hörer med. Og sjörövere vil jo gjerne paa skattejakt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 22:55   #3
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Det må være rotte! Man må servere rotte, fiskekake greit men sett en hale på. ( nesten skandale friskt i minnet)

Gammel 27-02-10, 23:01   #4
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Rabarbra er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Det må være rotte! Man må servere rotte, fiskekake greit men sett en hale på. ( nesten skandale friskt i minnet)

Rotte?? Hva har rotte med sjørøver å gjøre?

Gammel 27-02-10, 23:02   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rotter som forlater det synkende skip! For skip med Kaptein Sabeltann på BØR synke!

:host:

Sorry.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:04   #6
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

"en saftig rotte, lett flambert.."
Kokken til Kaptein Sabeltann, Skalken, lager gjerne mat av rotte.

Jeg kjøpte en hel haug med ting på Ebay. Dessverre kom de ikke frem i tide. Du må ha minst 3 uker på deg for sikkerhets skyld.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:07   #7
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sjøpølser kan også fungere.

Gammel 27-02-10, 23:09   #8
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Rabarbra er litt kul
Standard

Thihi. Jeg prøver å unngå alt med kapteinen, så jeg er ikke helt oppdatert. Jeg synes sjørøvere er... dumme. Men når det er bursdag må jeg anstrenge meg litt ekstra

Gammel 27-02-10, 23:10   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(Må bare presisere at bildene er googlet )

Sist redigert av Ekorn : 28-02-10 kl 00:23.
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:11   #10
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Poden ønsket seg Grusomme Gabriels båt da han fyllte fire. Her er resultatet:

Fornøyd gutt i allefall

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:17   #11
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Rabarbra er litt kul
Standard

Jeg laget faktisk en ganske lik en som de nederste bildene for ett år siden (men ikke riktig så fin!). Det ble supersuksess! Ellers er jeg temmelig uerfaren som sjørøvermor. Bildene over dette innlegget ser også superkule ut!

Gammel 27-02-10, 23:18   #12
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Rabarbra er litt kul
Standard

Vet dere hvor en får tak i sånne figurer som står på båten og evt sider hvor en kan laste ned seil fra?

Gammel 27-02-10, 23:20   #13
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi har brukt vanlige Sabeltann-figurer fra samlingen til Poden. Til seilet fant vi motiv i word faktisk. (eller googlet vi bare...?. )

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 21:41   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skattekistekake med godteri og gullpenger oppi er også fint, du finner masse bilder hvis du googler. Jeg lagde også gele i engangs-stetteglass en gang, med små piratflagg oppi.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 09:09   #15
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Lag sjokoladekake båt,med kaptein sabeltann figurer på og flagg. Ha skattejakt, men en skummel pappa som sjørøver. Vi kjøpte mye fra mixmax.no
Link

Lykke til!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.