|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Barnebursdag med tema sjørøver- Tenker på bord, pynt og kake. Hva skal jeg finne på tro? Sønnen på 4 er helt opphengt i Kaptein Sabeltann! Tips mottas med takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebursdag med tema sjørøverJeg kjöpte lange remser med blaatt silkepapir som jeg la i bölger paa bordet og festet med tape. Det var hav. Oppaa der strödde jeg litt diverse fiskefigurer som vi hadde (fiskebilder/klistremkerker funker selvsagt ogsaa). Kaken var i sjöröverskipfasong. Mat kan gjerne vaere fiskepinner, fiskekaker (sjöröverburger). Det finnes godteri i fiskefasong, ogsaa. Fiskedam hörer med. Og sjörövere vil jo gjerne paa skattejakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Barnebursdag med tema sjørøverDet må være rotte! Man må servere rotte, fiskekake greit men sett en hale på. ( nesten skandale friskt i minnet)
![]() |
#6 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Barnebursdag med tema sjørøver"en saftig rotte, lett flambert.."
![]() |
#7 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebursdag med tema sjørøverSjøpølser kan også fungere.
![]() |
#8 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: Barnebursdag med tema sjørøverThihi. Jeg prøver å unngå alt med kapteinen, så jeg er ikke helt oppdatert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnebursdag med tema sjørøver
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010 Sist redigert av Ekorn : 28-02-10 kl 00:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: Barnebursdag med tema sjørøverJeg laget faktisk en ganske lik en som de nederste bildene for ett år siden (men ikke riktig så fin!). Det ble supersuksess! Ellers er jeg temmelig uerfaren som sjørøvermor. Bildene over dette innlegget ser også superkule ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: Barnebursdag med tema sjørøverVet dere hvor en får tak i sånne figurer som står på båten og evt sider hvor en kan laste ned seil fra? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|