|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!Er det noen som kan fortelle meg hvordan Wikipedia egentlig fungerer? Sist redigert av m^2 : 22-01-07 kl 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!
Det er vel noen som synes du fortjener en plass der da vet du! Det er jo egentlig et kjempekompliment!
![]() |
#3 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!Hvem som helst kan vel egentlig skrive om et emne eller en person på Wikipedia. Det er litt skummelt, for mange betrakter de sidene som et leksikon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!Det var jo ikke så verst det som sto der da! Ingenting å skamme seg over!
![]() |
#6 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!Uæ, det var litt merkelig. Hvis jeg var deg, ville jeg slettet hele siden og meldt fra om det. Hvem som helst kan endre ting i wikipedia, men de som driver det kan vite hvilke IP-er som har gjort hva, og dermed kan de stoppe IP-adresser som lager tulleting.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!Det var forsåvidt ikke tull da, det var jo riktig det som stod der. Det var bare overraskende, egentlig, at det var en egen side om meg liksom... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!De logger iallefall IP der. Jeg fikk opp en advarsel på wikipedia for ikke så lenge siden. Den var rettet mot IP-adressen. Jeg bruker kun Wikipedia til å søke opp informasjon, så den var ikke rettet til meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!Ehh, jeg rakk visst ikke å svare før det var kommet masse andre svar.
![]() |
#10 |
Leser
|
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!Dette må da være et supert kompliment!
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!Helt enig. Ta det som et kompliment. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|