|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er du opptatt av utseende?Jeg har jobbet nattevakter og dermed sovet litt på dagen i dag.
![]() |
#2 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Det varierer. Jeg er ikke så veldig opptatt av det, men jeg ser at når jeg tar meg tid og legger litt sminke på så ser jeg så utrolig mye freshere ut med en gang. Jeg burde definitivt ta meg litt mer tid til meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?I teorien er jeg veldig opptatt av hvordan jeg ser ut. Men i praksis så svikter det totalt. Jeg bruker sminke hvis jeg skal utenfor døra, med mindre jeg skal på trening, men jeg er verdensmester til å se dratt og usminket ut etter ca. ti minutter, og jeg orker ikke fly på do og friske opp sminken hele tiden. Og i klesveien er jeg er vandrende katastrofe noen ganger, så alt i alt kan jeg vel si at jeg evnen og viljen svikter.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg kan godt levere og hente i barnehage/skole usminket og i treningstøy. Egentlig så gjør jeg vel det nesten hver morgen, |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Ja, og nei. Det varierer. Noen ganger ja, noen ganger så ja gidder jeg ikke. Verst på vinteren. Gidder ikke å stå opp en halv time før for å sminke meg og se ordentlig ut. Nå når vår og sommer kommer spretter jeg gladelig opp klokken halv seks for å få mest mulig ut av dagen så da blir problemet mye mindre. Ser friskere og yngre ut med litt sminke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Går ikke en meter uten sminke, men det handler om blondine-gener og kvisehud.
![]() |
#8 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Ikke så veldig, og ikke i forhold til mange andre. Men når jeg er trøtt og sliten føler jeg med friskere når jeg ordner meg litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg tror også selv jeg ser en smule freshere ut med sminke men jeg er ei skikkelig kløne foran speilet!!
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?
Signerer. Jeg verken dusjer eller sminker meg når jeg skal på trening, og det skal jeg tre ganger i uka. Ellers sminker meg meg stort sett (lett) før jeg skal ut blant folk.
![]() |
#12 |
både her og der
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg bruker mascara, men har sluttet å bruke concealer osv. Jeg er ikke spesielt pen og synes ikke at jeg blir spesielt mye penere med sminke heller, så jeg gidder ikke å bruke masse energi på det.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg kan godt gå innom butikken på vei hjem fra trening. I treningstøyet, med bare å ha bytta til en tørr genser. Jeg er kjempeekkel. |
![]() |
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Ganske opptatt av utseende dessverre.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Middels, vil jeg tro. Hadde jeg vært veldig opptatt av mitt eget utseende, ville jeg sikkert droppet det rødvinsglasset og snacksen jeg akkurat har fortært.
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Ja, jeg er nok litt jålete, og går ingen steder uten maskara.
![]() |
![]() |
#17 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Tydeligvis ikke så veldig opptatt av utseende, nei... Børster hår og har i hestehale. Mascara sånn en gang i fjortendagene, sminke om jeg skal ut på livet. Og julaften/nyttårsaften. Så cirka seks ganger i året?
![]() |
#18 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Nei. Jeg bruker svært sjelden sminke. Jeg leverer ikke i bhg med bustete hår (jeg ser ut som Kramer om morningen
![]() |
#19 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?
Her er jeg også.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Er du opptatt av utseende?Jeg kan godt både hente/levere i barnehagen, og dra på butikken i slaskete joggebukse, lue over sovehår, og uten sminke. Jeg sminker meg alltid før jeg drar på jobb, men den ene gangen jeg kom på jobb med maskara på det ene øyet og ikke det andre, da ble det uten på begge gitt.
![]() |
|
|