Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Snipas ryddetråd

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 21:15   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snipas ryddetråd

Inspirert av min egen tråd om matbudsjett og sparing i økonomiforumet, kommer nå ryddetråden. Hvem er med på en ryddig mars?

Jeg blir faktisk helt svett av å se hvor rotete det er her når dagene er omme. Ungene er jo aldri våkne mens det er ryddig, for det er det bare etter kl 22, og knapt nok da.

Hovedproblemet er at jeg ikke rydder småting etterhvert og dermed FLYTER det etter kort tid.

I tillegg er jeg ukonsekvent med ungene og rydding, og de er dermed rett og slett ikke opplært til å rydde etter seg.
Jeg tror de har litt mer rutiner hos pappaen, og jeg vil liksom ikke være "den dårlige forelderen".

Vel vel, så nå slår jeg et slag for et ryddig mars.

Mål:
1) Rydde underveis så godt jeg kan
2) Være konsekvent på at ungene skal
- henge opp jakker og rydde luer/sko/votter
- ta fat og glass etter seg (Også når vi har det travelt om mårran)
- henge opp håndklær og legge klær i skittentøy
3) Vaske klær hver dag det er fysisk mulig og brette med en gang de er tørre

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.