Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

IKEA Slependen - haster!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-10, 16:40   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

IKEA Slependen - LØST

Er det tilfeldigvis noen som skal innom IKEA Slependen med det aller første? En veggspot som er helt konge til kjøkkenet vårt har gått ut av sortimentet, og det var tomt på Furuset i dag. Men det skal være igjen 33 stk på Slependen. Jeg rakk ikke dit på grunn av henting i barnehage, så da må jeg sette min lit til andre.

Det er denne - FUGA Vegg/taklampe til 299 kroner:

Den finnes også med 4 spotter, men det er den med to jeg trenger 3 stykker av.

Noen?

Sist redigert av Mauser : 05-03-10 kl 10:54.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 17:00   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Slependen - haster!

Kan du ikke hoppe i bilen og stikke nå? Det er da åpent en stund enda? Hvor er Slependen?

Gammel 04-03-10, 17:04   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Feil side av byen, middag som må lages, møter, you name it. Jeg hadde et vindu i dag som akkurat rakk til Furuset. Slependen ligger i Asker. Og problemet er at når det er tomt, så er det tomt.

Sist redigert av Mauser : 04-03-10 kl 17:42.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 17:07   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får ikke ringt dem og lagt av til en annen dag heller?

Gammel 04-03-10, 17:30   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Niks, han trenger noen på Slependen. De har ikke på Forus da, i verste fall?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 17:40   #6
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Niks, han trenger noen på Slependen. De har ikke på Forus da, i verste fall?

Niks. Ikke Åsane heller. Men det er 25 stk på Leangen, hvor nå det er.

Gammel 04-03-10, 17:41   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Slependen ligger i Asker.

Gammel 04-03-10, 17:45   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Trondheim, er det ikke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 17:46   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Trondheim Kan stikke innom neste fredag, men det er muligens litt sent?

Gammel 04-03-10, 18:49   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor farlig nærmt Leangen, men i morgen skal jeg på jobb.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 18:55   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg som var innom der i dag! Typisk at det var akkurat når du skrev dette innlegget.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:32   #12
Malus
lurer

Malus sin avatar

Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Jeg var også der i dag, men før du posta.

Gammel 04-03-10, 20:42   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

er det nå jeg skal fortelle at vi har hatt 4 stk av de, og endte med å hive de i raseri etter ca 10 mnd. Da hadde vi skiftet alle pærene ca 20-25 ganger

Gammel 04-03-10, 20:46   #14
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

er det nå jeg skal fortelle at vi har hatt 4 stk av de, og endte med å hive de i raseri etter ca 10 mnd. Da hadde vi skiftet alle pærene ca 20-25 ganger

Vi har en 6-spotskinne i kjellerstua. Rett under stua, hvor ungene løper rundt som gale. Det er pussig kort levetid på pærene der, gitt.

Men jeg skal ha LED-spotter i alle etterhvert som de nå blir kraftige nok, så det spiller ikke noen rolle.

Så jeg er stadig interessert, hvis noen skal innom.

Gammel 04-03-10, 21:27   #15
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Det er mulig jeg skal innom en liten tur i morgen for å kjøpe no småtteri. Men er ikke sikker på om jeg rekker det altså.

Gammel 04-03-10, 21:30   #16
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal innom Åsane i morgen.

Nå ser jeg at du har sjekket der.
Stygg uvane jeg har dette, svarer også leser jeg tråden etterpå.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:37   #17
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Sorry, var innom Slependen i dag! Skulle gjerne har hjulpet!

Gammel 04-03-10, 22:28   #18
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg er uhyggelig effektiv i morgen formiddag skal jeg prøve å ta en tur dit, kan du sende meg telefonnummeret ditt?

Gammel 05-03-10, 10:53   #19
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Lamper kjøpt av Acsa. Ting går i orden på FP!

Gammel 05-03-10, 21:19   #20
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Lamper kjøpt av Acsa. Ting går i orden på FP!

På vei hjem fra Sandvika i dag var iPhonen god å ha. Frem med fonen, inn på Safari, inn på Foreldreportalen og frem med Mausers tråd. Ser da at Acsa har reddet kjøkkenet til Mauser. Visakortet og ILY-mannen pustet lettet ut og takket Acsa for at hun hadde fått tak i disse lampene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.