|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvor creepy er det ......når du er helt alene i huset, og pusefrøkna som ligger ved bena dine i soafen brått setter seg opp og stirrer fryktsomt og lenge ut i rommet og viser tydelig tegn på uro? |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor creepy er det...Usj, slikt er ekkelt ja. Har hatt endel episoder med hun i oppveksten, og det er skikkelig guffent. Dyr reagerer jo ikke uten grunn liksom. (men grunnen er som oftest en bagatell altså)
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor creepy er det...Jeg antar at dette er en finfin tråd for den enorme gjengen av alternative og spøkelsestroende her inne. |
![]() |
![]() |
#5 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Hvor creepy er det...
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor creepy er det...
Vanligvis når hun stirrer ut på tilsynelatende ingenting er det som regel katt nummer to som er på lur, klar til angrep. Men nå sover han og er ikke til fare for noen. |
![]() |
![]() |
#7 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Hvor creepy er det...For meg - uttalt "alternativ" ? Veldig.
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor creepy er det...Jeg holder meg til Carreras teori, ja. Men takk likevel. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Det var sikkert ei mus et eller annet sted.
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Ikke mer creepy enn at katter har en usedvanlig god hørsel, og at katta garantert har hørt et eller annet ute som har friket henne ut, men som du ikke har hørt pga menneskeørene dine.
![]() |
#12 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Det er sikkert bare snø-smelting.....?
![]() |
#13 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Men om man tror på spøkelser, hvorfor blir man redd? Jeg synes det er überkult om det hadde eksistert spøkelser jeg da, det er bare synd at det ikke gjør det.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Hunden jeg hadde før kunne få helt hetta av en edderkopp som bevegde seg over teppet. Da sto den på 4 stive med pelsen rett opp og bjeffet som besatt. Hadde den edderkoppen da bevegd seg under sofaen hadde vi hatt en sånn situasjon som ble beskrevet over her - hvor jeg hadde skjønt null og det hele hadde virket skummelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...
Ja, ikke sant? Om man hadde sett en skikkelse komme svevende mot seg, er det ikke naturlig å gå bort og se hva det er laget av, om man kan ta hånden gjennom, blåse på det, kommunisere?
![]() |
#16 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Ja, det er jo rart at man blir så redd. Likevel ville det nok for meg handlet om at hele mitt verdensbilde ble endret. Jeg er fonøyd med sånn det er og det vill skapt uro om det plutselig ble så totalt endret som jeg ville følt at det ble om jeg så et spøkelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...
Godt poeng. Men samtidig så har jeg jo inntrykk av at det er de som i utgangspunktet tror på spøkelser som er redde for det, for dem så blir det jo ingen endring av verdensbildet.
![]() |
#19 |
Retromum
|
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Hunden min ser støtt og stadig spøkelser både ved høylys dag og nattestid.
![]() |
#20 |
Må man ha en tittel?
![]() Sv: Hvor creepy er det ...Jeg tror på "spøkelser", til en viss grad (liker ikke begrepet spøkelser, men pytt sann), og jeg finnes ikke redd for det.
![]() |
|
|