Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lørdag, det er lørdag!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-10, 07:56   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Lørdag, det er lørdag!

Jeg ELSKER lørdagsmorgen. Se frem til noen dager fri og bare kose seg!

Her sitter jeg med kaffelatte og oppdaterer meg. Skal snart lage frokost til barn og mann, men de sitter og bader. (Må kanskje opplyse om at det er kun hun som bader i balje mens pappa`n sitter påkledd. )
Etterpå skal vi ut på ski og etter det skal vi på middag hos svigerforeldrene mine.
Det er full sol her i dag og den skal nytes.

Hva skal dere i dag, folkens? God lørdag til alle sammen!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 08:01   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lørdag, det er lørdag!

God morgen til deg!

Her stod vi opp i sekstiden, og har koset oss med barne-tv, og fyr på peisen. Hva dagen skal inneholde vet vi ikke enda. Først må det bli litt mere levelige temperaturer utendørs (-26 grader i skrivende stund), men planen er å komme seg ut en tur. Må uansett på butikken. Kommer vi oss ikke ut, får vi gjøre litt husarbeid, og finne på noe kjekt hjemme. Det blir nok en finfin dag, tenker jeg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 08:02   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lørdag er heeerlig ja. Jeg er litt irritert på meg selv fordi jeg glemte å kjøpe brød i går, men jeg kan lage ostesmørbrød til frokost, så får vi ta det igjen i morgen tidlig med varme rundstykker og annet godt.

Vi skal på Ikea i dag, tro det eller ei men det er seksåringens favorittsted i hele verden så hun gleder seg vilt. Vi skal spise der eller på Dollys etterpå, skikkelig kosedag. I morgen skal hele familien gå og bade i svømmehallen, det blir herlig.

Gammel 06-03-10, 08:03   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mårnings! Jeg sitter i sofakroken mens ungene henholdsvis leker med våtservietter (jeg er for lat til å stoppe ham ) og ser på Playhouse. Om en stund skal vi komme oss i klærne, og så må vi vel en tur i butikken, tenker jeg. Hva vi ellers finner på i dag, gjenstår å se. Rydde litt, kanskje? Jeg har et håp om at mannen kan ta ungene med seg ut mens jeg ryddevasker soverommene.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 08:09   #5
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Vi har ikke gradestokk her, men ser på Yr.no at det skal være -13, så vi må nok vente noen få timer med ski. Snuppa skal få låne ordentlige ski i dag også tar vi med pulken - gleder meg.
Så koselig å høre om planene deres.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 08:29   #6
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

God morgen.

Her mann og guttunge reise på hyttetur for helgen så det er bare meg og F igjen pluss en hund vi passer som lille frøken F synes er kjempe stas.

Her er planen en tur i sentrum i dag eller så blir det vel å forsøke å slappe av å samle krefter.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 08:32   #7
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Hurra. Det er lørdag. Nå drar jeg på jobb. :bummed:

Gammel 06-03-10, 09:41   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Aaaah!
Jeg sitter oppe alene og spiser frokost mens lillefrøken og mannen fortsatt sover. Luksus!
Lillesnupp er forresten 1 mnd i dag
Tenk så fort tiden har gått!!

Vi skal kanskje til et vennepar som også har en bitteliten en i kveld. Ellers blir det kanskje en liten tur ned til sentrum om et par-tre timer. Vi får se.
ROlig lørdag

Gammel 06-03-10, 09:44   #9
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Optimistmannen dro i vedskogen kl 7.30 i dag, mens jentene og jeg sov til 8.30. Vi har spist frokost foran tv'n- noe jentene elsker å gjøre. Når papsen kommer hjem så skal vi i svømmehallen sammen med søsteren min m/fam og et søskenbarn av oss og ungene hans. Etterpå bærer det hjem til han på lunch og påfølgende middag. Skikkelig kosedag.
Ute er det strålende sol og -15. Håper været blir slik i morgen også- da har vi planer om skitur!
Ha en fin lørdag alle sammen!

Gammel 06-03-10, 10:13   #10
Left
Passiv

Standard

Herrrrlige frihelger!
Lillebror er i frokostbursdag, storebror spiller på dataen sin, vi voksne har varm kaffe i koppen og fyr i ovnen. Ute skinner nydelig sol, og alt er bare velstand
Vi skal rydde i kjelleren i dag, og jeg kjenner at jeg faktisk gleder meg til det, pervers som jeg er.
Esker og kasser er innkjøpt, så nå skal det bli vei i vellinga!

Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 10:18   #11
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Ingen store planer i dag. Men sola skinner. Det er nydelig ute. Så det blir nok aketur i dag. Det kom MYE snø i går.

Sto opp til 20 minus i dag. Skulle ikke tro det var mars. Men temperaturen har steget mye siden sola sto opp. Så det blir nok fin temp ute etterhvert.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 11:11   #12
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært å klippet lillemann, nå skal han snart sove, da skal vi rydde og pakke litt. Tror det blir en fin dag.
Håper det iallefall.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 11:38   #13
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Vi har en snodig baby som aldri hadde økedøgn på mat, men som tydeligvis har det på søvn av og til. Så vi skal nok ingenting i dag heller. Hun la seg sju i går, stod opp ti i dag, sovnet igjen elleve for en lur som i går varte drøye tre timer ...

Jeg har ikke mer husarbeid å gjøre en gang. Internett til folket, fallera.

Gammel 06-03-10, 11:45   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Shute
Her er det vakkert vær, men kaldt. Har bada snuppeline og tatt "voksenspray" i håret, siden vi skal i dåp i morgon og må være litt ekstra pene :fjoller:
Men først er det lørdag og snart er det grøt, og etter det reiser mann og barn til manenns slekt, de skal kose med snuppa mens mannen er på generalfotballkampsesongstarttest eller hva det nå var.
Og jeg blir alene noen timer

Gammel 06-03-10, 12:01   #15
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Etter 12 dager med jobbing var det veldig deilig å stå opp i dag og vite at jeg hadde fri og ikke måtte en tur på jobben.
(burde kanskje, men orker rett og slett ikke)

Har ikke barna og har ikke fått kledd på meg enda, selv om jeg har vært opp i 1,5 timer. Formen er bra selv etter en kveld med ost og kjeks og endel å drikke sammen med noen av kollegaene mine.

I dag MÅ jeg leke husmor og gjøre litt husarbeid. Det er virkelig bomba her.
(forrige uke var jeg på jobben fra 8 om morran til 9-10 om kvelden)

Senere i dag skal jeg på kino og ut og spise. Det blir koselig.

Gammel 06-03-10, 12:17   #16
Frantzen
Passiv

Standard

Eldstemann er bortreist på sjette dagen og snuppa er oppe og doller seg- skal på kino senere og må ta seg ut, må vite.
Her er formen heller laber og det blir nok sofaliv på meg i dag. Men en tur ut skal jeg prøve å få til, det har jeg nok bare godt av, i tillegg så er været nyyyyyyyyyyyydelig!

Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 12:20   #17
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Her der det nok en stille dag. Jeg er utrolig rastløs, men vi kommer ikke til å finne på særlig mye. Poden leker med bilene nå, får ta en tur på butikken etterpå.
Skal pakke litt for meg å poden, i morgen tidlig drar vi hjem til familien min på Sunnmøre.Det blir godt å komme hjem.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 12:33   #18
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har litt antiklimaks, siden gårdagen var en skikkelig høydare. Men det er jo uansett deilig med lørdag.
Vi var tidlig oppe til sol, men nå har det skyet over og er meldt regn i morgen. Nå er det vel et par minus.

Vi skal feire 9 årsdagen til storesøster i dag. Hun har bursdag på kvinnedagen, men da har mannen kveldsjobb. Hun fikk frokost på sengen i dag, siden det ofte blir stress på skoledagene. Det blir 21 unger idag. I morgen blir det familie og venner, 12 voksne og 7 unger/ungdommer.
Jeg har baka R.O.O.M. gulrotkake og deler av oreokaka til i morgen. I går laget jeg skuffsjokoladekake og kopper med 3 lag gele.
Ungene er utålmodige og klarer nesten ikke å vente til feiringen.

Så vi skal egentlig ikke gjøre noe annet enn å feire bursdag i helgen.

Gammel 06-03-10, 12:42   #19
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vel på tide å tenke bursdagsfeiring for oss også. Leo blir jo faktisk to år om elleve dager ...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 13:28   #20
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Lørdager er herlige. Lange rolige late morninger.

Samboer har dratt til Spania i dag, jobb reies. Elste barnet er dratt på teater med farmor og kommer ikke igjen før til leggetid. Så her er det bare meg og lillemor igjen. Vi skal ut og handle litt og en besøks runde til oldemødre her. Tenker det blir glad for besøk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.