|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Går du over sporet til t-banen? (Gjelder ikke planovergang, selvfølgelig). | |||
Ja, alltid. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nei, aldri. |
102 | 89,47% |
Det hender. |
0 | 0% |
Nei, men jeg sender barna over for å holde døra så jeg kan gå rolig rundt. |
3 | 2,63% |
Nei, bare langsmed sporet. |
1 | 0,88% |
Dustepoll. |
8 | 7,02% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereJeg er aldri på stasjoner der dette er mulig, tror jeg. (Men om jeg var det, ville jeg ikke gjøre det da heller.)
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereDet ville jeg aldri funnet på.
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereNei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereFørst tenkte jeg hjelpeseg nei og så for meg majorstua t-banestasjon. Men så kom jeg på at joda, jeg har gjort det. Oppi Holmenkollåsen et sted.
![]() |
#6 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereTror knapt jeg har vært på t-banestasjoner der det har vært en mulighet. Det er ikke helt tingen man gjør på Carl Berner, liksom.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereNei, det tørr jeg ikke.
![]() |
#9 |
maler
|
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereDet eneste stedet det kunne ramla meg inn er forresten holmenkollbanen, der er det overstrøm. Og man hører banen lenge før den kommer.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereNei, ikke der det ikke er sånn overgang. Det er det du tenker på ja? Å hoppe nedpå sporet på vanlige t-banestasjoner? Sende barna over!?
![]() |
#13 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukere
Sånn er det her også. Eller mulig og mulig, det ville i så fall innebåret klatring ned på den ene siden og klatring opp på den andre. Tror det ville ha vakt en smule oppsikt, gitt.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereNei, jeg er ultrastriks. Vi leker ikke på motorveien heller vi. :streng: |
![]() |
![]() |
#17 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereDa jeg var fjortis hendte det at vi gikk over t-banesporene seint på kvelden, også der hvor det var strømskinne. Nå som jeg er Voksen og Ansvarlig, ville det aldri ramlet meg inn i måneskinn! Holmenkollbanen gjelds ikke, der er det jo planoverganger.
![]() |
#19 |
Epikur
|
![]() Sv: Osloboere og t-banebrukereDe årene jeg bodde i Oslo og var flittig T-banebruker: ALDRI!
![]() |
|
|