|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Hvilken gresk øy?Jeg har endelig fått mannen med på at to uker på en gresk øy er toppen av lykke, så nå skal jeg prøve å finne en tur til sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken gresk øy?Jeg likte meg godt på Samos. |
![]() |
![]() |
#5 |
Originala
|
![]() Sv: Hvilken gresk øy?En tidligere kollega av meg snakket varmt om Karpathos. Det er noen år siden hun mer eller mindre valfartet til øya, men den gang var det visstnok ikke så tettpakket med turister som mange andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken gresk øy?Sifnos eller Naxos. Fine, varierte øyer med masse fine strender.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken gresk øy?Jeg synes Skiathos og Skopelos kvalifiserer til dine krav. Det var utrolig få turister da vi var der i to uker i fjor sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken gresk øy?Ellers elsker jeg jo Kreta da, som du nevner. Selv om Kreta er mer tilrettelagt for turister. Det er uansett langt fra Gran Canaria, liksom. Vi har feriert i Agia Marina og skal dit igjen, men jeg vet at det er mye fint på østkysten. Har ikke vært der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken gresk øy?Vi har vært på Sifnos to ganger som ledd i øyhoppingsoperasjoner, så vi har kommet hhv. med båt fra Pireus (kjapp hurtigbåt, tar et par timer) og med fly fra Milos. Men det går fly fra Athen også. Kan anbefale å leie leilighet hos Xanthakis i Vathy.
![]() |
#12 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvilken gresk øy?
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken gresk øy?Jeg vil henge meg på Naxos jeg også, mange nydelige steder å utforske på øya. |
![]() |
![]() |
#15 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvilken gresk øy?PAROS
![]() |
#17 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken gresk øy?Naxos |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken gresk øy?Vi vært to uker i før i Syros, fly med klm Bergen-Amsterdam-Athen og fra Athen ferry to timer til Syros. Bode på en leilighet i Galissa beach. Nydelig strand med ok turister, mest gresker, en kjempe fint tabern med en veldig praktisk playground for barn.. ooo jeg er så list å reiser tilbake i år også!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|