Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Det tapte symbol

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-10, 15:00   #1
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Det tapte symbol

har du lest boken? Og hva synes du?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 17:54   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Det tapte symbol

Har lest den ja, og den var grei nok den.

Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 17:58   #3
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Jepp, nettopp ferdig og syns den var helt super, spennende fra begynnelse til slutt, akkurat som de andre bøkene hans.

Gammel 09-03-10, 18:03   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den godt!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 20:09   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har lest den, og jeg syns den er tvers igjennom elendig.

Gammel 09-03-10, 20:10   #6
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg leser den nå. Den virker veldig bra så langt.

Gammel 09-03-10, 20:34   #7
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest den og synes forsåvidt at den var spennende, men enda mer tullete enn de andre bøkene hans.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 21:06   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ELSKET Engler og demoner, men syntes Den digitale festningen var til dels elendig. Vil jeg like denne, mon tro?

Gammel 09-03-10, 21:07   #9
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Holder på. Dvs jeg begynte like etter jul, og har hatt en laaaaang pause. Ok så langt, men hadde jeg virkelig vært entusiastisk så hadde nok ikke pausen blitt så lang.

Gammel 10-03-10, 12:49   #10
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

tja jeg synes den faktisk er bedre en da vinci koden. HVorfor? jo fordi den er ren fiksjon en spennende krim. Med Da vinci koden var det mange som trodde på den paven gikk ut og kalte boken satans verk osv. Det synes jeg blir feil av en krim bok rett og slett fiksjon.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 14:00   #11
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Tja, han hevdet jo selv at han bygget på fakta i Da Vincikoden, og det var nok mange som lot seg påvirke - selv om de fleste ikke svelger alt. Jeg synes Da Vincikoden ble så ødelagt av elendige konspirasjonsteorier at jeg ikke har orket å ta fatt på de andre.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 14:49   #12
Pippilopp
I tenkeboksen

Pippilopp sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Pippilopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Veldig fornøyd her..

Gammel 10-03-10, 18:08   #13
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg ELSKET Engler og demoner, men syntes Den digitale festningen var til dels elendig. Vil jeg like denne, mon tro?

Den digitale festning er den beste synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 19:32   #14
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, da tror jeg du vil like denne. Og, jeg er ganske enig med deg. Engler og Demoner var fantastisk, Den digitale festning var så som så.

Gammel 10-03-10, 20:04   #15
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen bøker er til lærdom, noen bøker er til ren underholdning, så da spørs det hva man lar seg underholde av. Jeg liker bøkene til Dan Brown, men har ennå ikke lest det tapte symbol. Man må uansett ta bøkene for det de er, underholdning, tenker jeg.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.