Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Fyrvokteren - noen som har lest (og vil diskutere litt?)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-10, 17:36   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Fyrvokteren - noen som har lest (og vil diskutere litt?)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 21:01   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fyrvokteren - noen som har lest (og vil diskutere litt?)

Er det den siste til Läckberg?

Gammel 09-03-10, 21:05   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste den når den var ny i Sverige, så det var en stund siden.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:11   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er det den siste til Läckberg?

Jepp!
Jeg lurer bare litt på greia med det søskenparet..

Gammel 03-05-10, 16:22   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvordan det gikk med Erica og Patrik jeg. :nettopp ferdig med Havfruen:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:23   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lest, men lurer veldig på det samme som Karamell.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:26   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Karamell: Jeg har lest. Hva vil du vite?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:28   #8
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Har også lest.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:34   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Vil dere vite hva som skjer i Fyrvokteren?

Det jeg lurte på med Fyrvokteren er det derre søskenparet. Hva var liksom poenget der? Jeg skjønte ikke det jeg. Det med faren, bygging av det spaet, pengeproblemene... Jeg ser ikke helt sammenhengen, om det var noen?

Gammel 03-05-10, 16:39   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det jeg lurte på med Fyrvokteren er det derre søskenparet. Hva var liksom poenget der? Jeg skjønte ikke det jeg. Det med faren, bygging av det spaet, pengeproblemene... Jeg ser ikke helt sammenhengen, om det var noen?

Hvem sin far?
Jeg skjønte for øvrig heller ikke helt hva søskenparet hadde med saken å gjøre, annet enn at de fungerte som en avledningsmanøver slik at vi ikke skulle skjønne plotet med en gang.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 16:58   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvem sin far?
Jeg skjønte for øvrig heller ikke helt hva søskenparet hadde med saken å gjøre, annet enn at de fungerte som en avledningsmanøver slik at vi ikke skulle skjønne plotet med en gang.

Faren til søskenparet. De hinta jo om han og oppveksten sin ganske ofte.

Gammel 03-05-10, 18:51   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg lurte på var bilulykken til Erica (det sto vel aldri at det var hun, men det skulle jge vel jeg som leser tro?) og hjerte (?) anfallet til Patrik på siste side i Havfruen.

Jeg vil ikke vite detaljer fra Fyrvokterboka. :neineinei:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 19:03   #13
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det jeg lurte på var bilulykken til Erica (det sto vel aldri at det var hun, men det skulle jge vel jeg som leser tro?) og hjerte (?) anfallet til Patrik på siste side i Havfruen.

Jeg vil ikke vite detaljer fra Fyrvokterboka. :neineinei:

Du lurer på hvordan det gikk, ja? :redd for å si for mye:

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 19:17   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tror nesten du må lese boka. Men det er ikke sånn at de dør begge to nei, men det kommer noe tragisk ut av hendelsen, ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.