|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Oslo-hotell med bra frokost?Skal ha en overnatting i Oslo sammen med mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Oslo-hotell med bra frokost?Det var faktisk en sak om dette i Aftenposten idag og de ga Clarion Royal Christiania terningkast seks. Jeg har alltid elsket frokosten på Grand, den fikk forøvrig terningkast fem.
![]() |
#3 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo-hotell med bra frokost?Leste i Aften Aften i dag mener jeg, der var det test av hotellfrokoster og husker jeg ikke helt feil så var Royal Christiania kåret til vinneren.
![]() |
#6 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo-hotell med bra frokost?Har vært veldig fornøyd med frokosten på Plaza.
![]() |
#8 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Oslo-hotell med bra frokost?Gabels Hus på Frogner (ferske croissanter, og herlig kaffe, husker jeg) eller Gyldenlöve i Bogstadveien (ifölge min mann stekes toast, egg og bacon på bestilling mens du venter).
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo-hotell med bra frokost?Har bodd på Plaza og den frokosten var bare stress. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo-hotell med bra frokost?Ønsker gangavstand til Majorstua og Vika. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|