Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skinntøfler på tilbud noe sted?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-10, 16:41   #1
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Skinntøfler på tilbud noe sted?

Ja, det lurer jeg på. Snuppa spydde ned tøflene sine, og trasket like godt litt rundt i det også før jeg rakk å gjøre noe som helst. Orket ikke å tenke på å vaske de engang, så de gikk i søpla. Veldig lurt var det vel ikke, men det forrige paret tålte jo ikke vask.. Så, ja. Er det noen som har tilbud på skinntøfler nå? Det er mye det samme om det er TinyZone, ShooShoos eller noe annet. Nettbutikk eller ikke spiller heller ingen rolle, såfremt det er i Oslo.

Gammel 10-03-10, 17:14   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skinntøfler på tilbud noe sted?

TinyZone.dk har halv pris på ganske mange skinntøfler om dagen, men det begynner å bli litt utplukket i størrelser: http://tinyzone.dk/group.asp?group=1

Og så kjøpte jeg noen fra Hong Kong på Ebay for litt siden, her - kvaliteten kjentes bra ut, de kom i posten på under en uke og totalpris inkl frakt var vel rundt femtilappen. Men den unge eieren har ikke gått med dem lenge nok til at jeg kan si så mye om varighet og vaskbarhet.

Gammel 10-03-10, 18:33   #3
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skinntøfler på tilbud noe sted?

Vaskbarhet er egentlig ikke så nøye, hun vokser som ugress uansett.. Når det er tid for barnehagestart blir det nok sandaler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.