|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Jentetur i mai - hvor?Jeg og en venninne har lyst til å dra på jentetur i mai. Rimelige flybilletter er et must, ellers er det ingen begrensninger annet enn at man må kunne dra dit på en helgetur. Vi har såvidt kikket på Riga, men ser at det ikke har fått de aller beste anbefalinger her inne?
![]() |
#3 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Åh, Madrid, Barcelona, London? Spania for god mat og shopping. London for, tja, det samme?
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Jeg skriver alltid Reykjavik, men det er virkelig en vidunderlig by, og masse deilig shopping og god mat.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Riga er helt greit, men ikke førstevalget mitt. Spania er vel ikke for langt for en helgetur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?
Riga funker, men det er litt trist der synes jeg. Nå var jeg der riktignok i slutten av mars. Skulle vært der i sommer sammen med en venninne men hun ble syk. Så det er ikke helt ut altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?
Nei, forsåvidt ikke for langt, men det skal klaffe bra med flyavganger for å få utnyttet helgen. Og det må naturligvis være direktefly. Jeg er absolutt Spania-fan, men var på venninnetur til Stockholm i høst, og det var topp. Våren er enda bedre.
![]() |
#11 |
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Jeg ble faktisk litt satt ut av at det var så mange fattige folk der. Og lite folk, vanlige folk hadde ikke råd til å være i sentrum. Der var det mest russere med store biler og dolla damer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Jeg digger forøvrig Dublin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Hvor mange dager skal dere være borte?
![]() |
#15 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Jenteturen vår går til Berlin i år. Det skal visstnok være en utrolig flott og spennende by i følge min venninne |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Tallinn og Brussel er finfine byer hvor man rekker alt i løpet av en helg og likevel kan slappe av og kose seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Amsterdam!!
![]() |
#20 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Jentetur i mai - hvor?Jeg likte meg godt i Riga. Men Amsterdam og Edinburgh anbefaler jeg varmere.
![]() |
![]() |
|
|