![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Kattepine!
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kattepine!
Jaha? Og hva skjer da?
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Kattepine!
Du foreslår å forgifte kattene, altså? Så de dør? Jeg klør i rødprikkefingeren nå. |
![]() |
![]() |
#6 |
Unik
|
![]() Sv: Kattepine!Ein får kjøpt noko som heiter katt vekk eller noko slikt. Er noko som ein strør der som kattane held til. Lukta som då kjem held kattane vekke. Dei første dagane holdt det oss vekke og
![]() |
#7 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattepine!Vel, jeg synes definitivt ikke du skal ta livet av kattene. Fy søren for et elendig forslag det var!
![]() |
#8 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattepine!Sitronskall, hvitløk har jeg hørt at skal fungere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kattepine!Jeg har overhodet ikke tenkt til å forgifte eller ta livet av noen dyr.
![]() |
#12 |
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattepine!Den "katt-vekk"-sprayen lukter da bare sitron? Har hatt god effekt av slik spray, spesifikt for utebruk siden den er litt sterkere og "seigere" i konsistens. Men sprayingen må gjentas relativt ofte.
![]() |
#13 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Kattepine!Bestemora til mannen var plaget med at katter tisset i hagen. Hun påsto at en 1,5 liters brusflaske med vann holdt kattene unna. Om det virkelig fungerer vet jeg ikke, men tipset er jo ganske harmløst så det skader jo ikke å prøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattepine!Kvernet svartpepper gjorde susen sist jeg forsøkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kattepine!En venninne av meg var veldig plaget med kattehelvete som gjorde fra seg på terassen. Hun prøvde det meste av kjerringråd, uten at det hjalp det grann.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattepine!Vi bruker hel hvitpepper. En, to poser strøs der katta har tisset- kommer ikke igjen. Sånn gjør vi og i blomsterbedden i sommer der vi såg tendense til kattedo og det virker |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kattepine!Skal krydre trappa i ettermiddag.
![]() |
#19 |
Tøff
|
![]() Sv: Kattepine!Det er helt greit at det er noe svineri med kattetiss på trappa, men å foreslå å ta livet av dyr? Det var et lavmål jeg virkelig ikke hadde trodd jeg skulle få se her inne.
![]() |
#20 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kattepine!Ifjor vår hadde eg meg ei runde rundt huset med salmiakk. Det funka! Kattane luktar jo alltid der dei skal tisse først, og luktar det fælt, finn dei ein annan stad. Pepar funkar nok også supert.
![]() |
|
|